هشدار جدی پلیس به خریداران خودرو در ۱۴۰۳ / این مورد را حتما چک کنید!

پلیس راهور تاکید کرد که قبل از خرید و فروش خودرو مراقب باشید خودرو مورد نظر با جریمه کشف حجاب نباشد.

هشدار جدی پلیس به خریداران خودرو در ۱۴۰۳ / این مورد را حتما چک کنید!

معاون اجرایی پلیس راهور فراجا گفت: امکان استعلام تاریخچه پلاک، دریافت کروکی الکترونیکی و استعلام تخلفات حوزه حجاب در برنامه کاربردی پلیس من فراهم شد.

سردار حسین رمضانی افزود: بعضی بلاتکلیف بودند که پلاکشان در حوزه موضوعات عفاف و حجاب آیا دارای شکایتی هست یا خیر که باید به مراکز تعویض پلاک مراجعه می‌کردند ولی در حال حاضر این امکان نیز در برنامه کاربردی پلیس من قرار داده شده و می‌توانند زمانی که می‌خواهند فعالیت نقل و انتقالی انجام دهند یا خدماتی را دریافت کنند استعلام لازم را (فقط مالک خودرو) دریافت کنند.

او ادامه داد: به منظور حفظ امنیت و حریم خصوصی افراد، کلیه خدمات ذکر شده فقط به مالکین اصلی خودرو و پلاک با راستی آزمایی از طریق حساب کاربری افراد و سیم کارتی که به اسم باشد مقدور خواهد بود.

 

 

 

ارسال نظر

  • محمد پاسخ به نظر

    با احترام ،حضور مالک و سیم کارت به نام و ... آیا(این موضوع به نوعی نافی) ، حدود و اختیارات وکالت های مدنی مصرح در قانون نیست؟
    ................
    گویی وقتی شخصی قرار است ملکی را معامله کند باید قبل از آن سوابق قضایی فرد را استعلام کند.
    شاید بهتر باشد ایراد هر فرد در کد ملی خودش ضبط و مانع از مراودات عادی نشود.به نظر می رسد؛
    این مباحث می تواند ( خدای ناکرده بر برخی التهاب ها دامن بزند که خوشایند منافع ملی نیست.لذا تصمیماتی از این دست نیازمند اخذ مشاوره از کارشناسان اجتماعی خارج از سازمان ها است تا بتوان به یک‌ جمع بندی واقعی دست یافت.