سوزوکی گرندویتارا به گمرک رسید + فیلم و قیمت احتمالی

نسل جدید سوزوکی گرند ویتارا به گمرک ایران رسید.

سوزوکی گرندویتارا به گمرک رسید + فیلم و قیمت احتمالی

شرکت راسا موتور عرضه کننده خودروهای سوزوکی در ایران قصد دارد به زودی نسل جدید گرند ویتارا را وارد بازار کند. در همین راستا اولین محموله خودروهای سوزوکی گرند ویتارا به گمرک رسیده است.

معرفی سوزوکی گرندویتارا

نسل جدید سوزوکی گرندویتارا هم بالاخره به ایران رسید. البته دیگر خبری از آن خودروی ساده نیست و شاهد یک کراس‌اوور مدرن شهری هستیم. این خودرو در دو نسخه مایلد هیبرید و اسمارت هیبرید در بازار جهانی عرضه شده است.

در بین محصولات جدید سوزوکی که رونمایی شد شاید بتوان گفت یکی از جذاب‌ترین خودروها گرندویتارا است. این خودرو در نمای جلو و عقب از طراحی جدید و ترند روز خودروسازان استفاده می‌کند. چراغ‌های عقب به صورت به هم پیوسته است و در نمای جلو هم شاهد استفاده از دی لایت در بخش بالایی و چراغ‌های جلو در سپر قرار گرفته است. جلوپنجره بزرگ به همراه نوارهای کرومی هم باعث شده ظاهر این خودرو جذاب‌تر شود.

در بخش امکانات رفاهی گرند ویتارا هیبرید جزو فول آپشن‌ترین‌های ژاپنی محسوب می‌شود. این خودرو به آپشن‌های نظیر کروز کنترل، دوربین ۳۶۰ درجه، چراغ‌های ال ای دی، سیستم تهویه اتوماتیک، شارژر وایرلس، تعویض دنده پشت فرمان، قابلیت انتخاب ۴ حالت رانندگی، سنسور نور، سقف پانوراما بازشونده، سیستم پایش فشار باد تایرها و آینه داخلی تیره شونده مجهز است.

سوزوکی۷

در بخش فنی شاهد استفاده از پیشرانه ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی هستیم که در کنار آن یک موتور الکتریکی با توان ۲ کیلووات هم قرار دارد. این پیشرانه‌ها در هماهنگی با یکدیگر می‌توانند حداکثر ۱۰۲ اسب بخار و ۱۳۷ نیوتن.متر گشتاور تولید کنند. گیربکس هم از نوع ۶ سرعته اتوماتیک است. مصرف سوخت ویتارا هیبرید به واسطه استفاده از سیستم هیبرید روی حدود ۵.۶ لیتر قرار دارد که بسیار عدد قابل قبولی است.

قیمت احتمالی گرند ویتارا

ارزش گمرکی خودروهای سوزوکی در حال حاضر اعلام شده است اما هنوز مشخص نیست که این خودروها با چه قیمتی عرضه می‌شوند. سوزکی ویتارا هایبرید ۱۹۳۰۰ یورو قیمت دارد. قیمت این خودرو با توجه به نرخ آزاد یورو حدود ۱.۲ میلیارد تومان می‌شود.

 

ارسال نظر

  • ناشناس

    سوزوکی ویتارا رو به آفرود بودن و قدرتش قبول داریم نه زرق و برق و آپشن و موتور ۱۵۰۰

  • ناشناس

    دو حالت دارد یا دولت خیلی افت کرده یا بی ثباتی کشور درست میشه اگر درست شده باشد دمت گرم آقای ریسی گل کاشته البته زحمت زیاد کشیده شده به این سادگی نیست انشالله که کشور سروسامان پیدا بکند مردم بدجور در فشار است

  • ناشناس

    سوزوگی ویتارا

  • گلابچی

    یعنی از پژو پارس و تندر هم ضعیف تره،🙆