آخرین قیمت خودرو در بازار (۱۹ اسفند ۱۴۰۲) / کدام مدل ها گران شدند؟

بازار خودرو در طول یک هفته گذشته افزایش ۲ تا ۳۰ میلیون تومانی قیمت‌ها را تجربه کرد.

آخرین قیمت خودرو در بازار (۱۹ اسفند ۱۴۰۲) / کدام مدل ها گران شدند؟

بررسی روند بازار خودرو طی یک‌هفته گذشته حاکی از آن است که پراید ۱۵۱ در بازار ۲ میلیون تومان گران شده و ۳۲۱ میلیون تومان به فروش رفته است. پژو ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما مدل ۱۴۰۲ نیز با افزایش ۵ میلیون تومانی، در حدود ۶۳۵ میلیون تومان نرخ خورده است.

اما نرخ پژو۲۰۷ اتوماتیک TU۵P مدل ۱۴۰۲ در طول یک هفته گذشته ۱۰ میلیون تومان گران شده و به نرخ ۹۱۰ میلیون تومان به فروش رفته است. این در حالی است که پژو۲۰۷ تیپ۵ مدل ۱۴۰۲ با افزایش ۲۵ میلیون تومان، در حدود ۷۰۰ میلیون تومان نرخ خورده است. پژو۲۰۷ دنده‌ای مدل ۱۴۰۲ هم با افزایش ۲۰ میلیون تومانی، ۷۳۵ میلیون تومان به فروش رفته است.

در این میان، نرخ پژوپارس ELX-TU۵ مدل ۱۴۰۲ در بازار ۳۰ میلیون تومان گران شد و ۸۲۰ میلیون تومان نرخ خورد. نرخ پژوپارس LX مدل ۱۴۰۲ نیز با افزایش ۳۰ میلیون تومانی، به نرخ ۸۱۵ میلیون تومان به فروش رفت.

تارا دنده‌ای V۱ مدل ۱۴۰۲ در طول یک هفته گذشته بدون تغییر، در حدود ۸۰۵ میلیون تومان نرخ پیدا کرد. در مقابل، البته نرخ تیبا صندوق‌دار SX بنزینی مدل ۱۴۰۱ با افزایش ۱۰ میلیون تومانی به ۳۹۵ میلیون تومان رسیده است. تیبا هاچ‌بک EX هم با افزایش ۱۰ میلیون تومانی، به نرخ ۴۰۰ میلیون تومان به فروش رفته است.

گزارش‌های میدانی از بازار خودرو نشان می‌دهد نرخ دناپلاس اتوماتیک توربوآپشنال مدل ۱۴۰۲ در بازار ۲۰ میلیون تومان گران شده و یک میلیارد تومان و ۲۰ میلیون تومان نرخ پیدا کرده است. نرخ دناپلاس دنده‌ای ساده مدل ۱۴۰۲ هم با افزایش ۵ میلیون تومانی به نرخ ۷۶۵ میلیون تومان رسیده است.

اما راناپلاس در طول یک هفته گذشته ۵ میلیون تومان گران شد و به نرخ ۶۱۰ میلیون تومان به فروش رفت. در عین حال، ساینا S دنده‌ای بنزینی مدل ۱۴۰۲ با افزایش ۵ میلیون تومانی به نرخ ۴۲۵ میلیون تومان رسیده است. ساینا S اتوماتیک مدل ۱۴۰۲ نیز با افزایش ۸ میلیون تومانی به نرخ ۴۸۸ میلیون تومان به فروش رفته است.

در این میان، سمند سورن پلاس EF۷ بنزینی مدل ۱۴۰۲ در طول یک هفته گذشته با افزایش ۱۰ میلیون تومانی، ۶۷۵ میلیون تومان نرخ خورده است. شاهین G اتومات CVT مدل ۱۴۰۲ نیز با افزایش ۱۰ میلیون تومانی به نرخ ۸۴۰ میلیون تومان به فروش رفته است.

کوییک R پلاس اتوماتیک هم با افزایش ۱۳ میلیون تومانی، به نرخ ۵۱۰ میلیون تومان به فروش رفت.

قیمت-خودرو

منبع: خبر آنلاین
ارسال نظر