سردرگمی ثبت نام کنندگان ساینا / تحویل زمستانه به کجا رسید؟

بلاتکلیفی ثبت نام‌کنندگان ساینا S تیپ DA طرح فروش فوق‌العاده ۷ دی ماه با موعد تحویل زمستان ۱۴۰۲ در سامانه یکپارچه همچنان ادامه دارد

سردرگمی ثبت نام کنندگان ساینا / تحویل زمستانه به کجا رسید؟

طبق پیام‌های ارسالی توسط مخاطبانی که نام آنها در تاریخ ۷ دی ماه ۱۴۰۲ در سایت سامانه یکپارچه برنده اعلام شده و قرار بود خودرو ساینا S تیپ DA در زمستان ۱۴۰۲ توسط سایپا تحویل آنها گردد، اما با وجود نزدیک شدن به روزهای پایانی سال هیچ پیامی بابت تکمیل وجه و عقد قرارداد برایشان ارسال نشده است!

حال این دسته از افراد که سرمایه‌های خود ( طلا، خودرو و...) را برای تکمیل وجه خودروی ثبت نامی نقد کرده‌اند متضرر شده و خواهان ورود دستگاه‌های مربوطه به این موضوع هستند.

جالب‌تر آنکه ثبت نام کنندگانی که اقدام به پیگیری از وزرات صمت و شرکت سایپا نموداند میگویند مدام بین وزارت خانه و شرکت پاسکاری میشوند!

ارور

منبع: اسب بخار
ارسال نظر

  • ساینا

    الانم که میگن طرح لغو شده، مگه میشه مردم و منتظر نگه دارید قشر فقیر و فقیرتر میکنید با این کارتون خدا لعنتتون کنه

    • پیام

      سلام حوالتونو خریدارم ساینا زمستان 093930

  • انسانم آرزوست

    خدا خودش کمک کنه با این بداخلاقی های قانونی و خلف وعده ها توسط این شرکت های خودرو سازی .دیگه در روز روشن حق الناس را پایمال نکنید.برکت از شرکت‌های خودرو سازی خواهد رفت چون آه و فریاد این حق دامان گیر میشه.ای کاش عزیزان در صنعت نظامی سکان تولید را در دست بگیرند.این شرکت ها در درونش معنویت نیست برای همین تا صد سال دیگه همبن هستند.

  • علی

    سلام یعنی چی من زنگ زدم میگه طرح لغو شده

  • علیرضا

    سامانه یکپارچه رو بستن شماره ۱۲۴ صنعت معدن پاسخگو نیست وسایپا ام از این فرصت استفاده کرده نوبت تمام مشتری اای ساینا da رو یک‌طرفه حذف کرده هیچکس هم پاسخگو نیست همه پاس کاری می‌کنند بخدا این ظلمه

  • علیرضا

    چرا هیچ دیوانی عدالتی جای نیست مشکل ماروپیگیری کنه حق ابن مردمو سایپا داره بالا میکشه