تحویل سرعت گرفت / روزانه چند نفر صاحب خودرو می‌شوند؟

عباس علی آبادی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مصوبه خودروهای جانبازان ابلاغ شده است و این موضوع باید از سوی ایثارگران پیگیری شود و امیدواریم پدیده خودرویی به نتیجه برسد. به حالت عادی برگرد و تمام تلاش ما در این است.» جهت است

تحویل سرعت گرفت / روزانه چند نفر صاحب خودرو می‌شوند؟

وی افزود: زیان دهی خودروسازان باید بررسی شود و خود خودروسازان این موضوع را بیان کنند، البته فکر نمی‌کنم این شرایط برای خودروسازان حاکم باشد و اطلاعات دقیق تری از این ندارم. سیاست وزارت حراست این است که خودرو را کالای مصرفی کند و روزانه بیش از ۵۰۰۰ خودرو در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

علی آبادی درباره مشکلات واردات گوشی تلفن همراه گفت: در اقتصاد ما چنین ناملایماتی وجود دارد که باید کمک کنیم کسب و کارمان به مدار عادی بازگردد و کمتر در این زمینه دخالت کنیم. در لوازم خانگی وضعیت خوبی داریم و باید بازار را رقابتی کنیم و مردم فریب عده‌ای را نخورند و دست از تقلب در بازار برداریم. خوشبختانه در بخش صنعت وضعیت خوبی داریم.

وزیر صامت گفت: به نظر من نظم بخشیدن به اقتصاد بسیار ضروری است، اما زمان می‌برد. مطلوب است اگر بتوانیم نارضایتی را به سمتی برداریم که بازار خودش این کار را انجام دهد و اگر بخواهیم این کار را پیش ببریم فقط عده کمی منتفع شوند و سعی کنیم نارضایتی را با واردات حل کنیم. اگر بتوانیم شرایط را به گونه‌ای تنظیم کنیم که تقاضا و عرضه متناسب باشد سفره مردم ساماندهی می‌شود.

www.novin.com
www.novin.com
منبع: تسنیم
ارسال نظر