آماده واردات این ۵ خودروی خاص به ایران باشید!

در نمایشگاه تحول صنعت خودرو امسال ۵ خودروی جدید به نمایش درآمد.

آماده واردات این ۵ خودروی خاص به ایران باشید!

نمایشگاه تحول صنعت خودرو از ۳۰ تیر ۱۴۰۳ فعالیت خود را نمایشگاه بین المللی آغاز کرد و تا ۲ مرداد میزبان علاقه مندان خواهد بود.

در این نمایشگاه شاهد نمایش ۵ خودروی جدید هستیم که به زودی روانه بازار خواهد شد.

کدام شرکت ها حاضر بودند؟

در این دوره از نمایشگاه تحول صنعت خودرو شرکت‌هایی از جمله بهمن موتور، مدیران خودرو، فونیکس، اکستریم، ماموت خودرو، سایپا، پارس خودرو، زامیاد و کرمان موتور حضور داشتند و به نمایش محصولات جدید خود پرداختند.

کرمان موتور با E30X آمد

کرمان موتور در نمایشگاه تحول صنعت خودرو از محصولی جدید با نام E30X رونمایی کرد. این خودرو یک هاچبک برقی جمع و جور است. کی ام سی E30X از یک پیشرانه برقی با حداکثر توان ۱۳۴ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۲۱۰ نیوتن.متر بهره می‌برد. حداکثر سرعت این خودرو ۱۵۰ کیلومتر بر ساعت است و می‌تواند با یک بار شارژ مسافتی در حدود ۵۰۵ کیلومتر پیمایش کند. این نکته را نیز باید گفت که کی ام سی E30X با شارژ آهسته ۹ ساعت و به صورت فست شارژ در ۳۰ دقیقه فول شارژ می‌شود.

کی-ام-سی-E30X-1

این خودرو از امکانات رفاهی مهمی شامل ۶ کیسه هوا،‌ سنسور نور و باران، کروزکنترل، حافظه صندلی راننده، سردکن و گرم کن صندلی راننده، ترمز پارک برقی، هشدار برخورد از جلو، اتوهلد و ... بهره می‌برد.

کی-ام-سی-E30X-2

کی-ام-سی-e30x-4

ماموت خودرو با ارس M5 آمد

ارس M5 خودروی جدید چینی است که قرار است توسط ماموت خودرو روانه بازار شود. این خودرو در حقیقت حاصل همکاری شرکت سرس با هوآوی است. خودروی مورد نظر از یک پیشرانه بنزینی ۱.۵ لیتری با ۱۱۴ اسب بخار بهره می‌برد که در حقیقت نقش ژنراتور را دارد. اما دو پیشرانه برقی یکی روی محور جلو و دیگری روی محور عقب قرار دارد که جمعا ۴۸۹ اسب بخار و ۶۷۵ نیوتن.متر گشتاور تولید می‌کنند.

 

ارس-M5-1

این خودرو در ۵ ساعت فول شارژ می‌شود و شارژ سریع آن حدود ۴.۵ ساعت زمان می‌برد.

از جمله امکانات مهم این خودرو می‌توان به گرمکن برای تمام صندلی‌ها، سردکن صندلی‌های جلو به همراه ماساژور، سیستم خودران سطح ۲، دوربین ۳۶۰ درجه، سنسور نور و باران، دستیار پارک خودرو، نور بالا اتوماتیک، درب صندوق برقی، سقف پانوراما، رادار نقطه کور و ... اشاره کرد.

ارس-M5-3

ارس-M5-2

پارس خودرو با نیسان سیلفی، رووی eRX5 و لیپ موتور T03 آمد

پارس خودرو با دو محصول جدید وارداتی یعنی نیسان سیلفی بنزینی و رووی eRX5 به نمایشگاه تحول صنعت خودرو آمد.

نیسان سیلفی بنزینی از پیشرانه ۱.۶ لیتری تنفس طبیعی با حداکثر توان ۱۳۳ اسب بخار و ۱۵۹ نیوتن.متر گشتاور بهره می‌برد. توان این پیشرانه از طریق گیربکس اتوماتیک CVT به محور جلو منتقل می‌شود.

نیسان-سیلفی-۲

نیسان-سیلفی-۳

از جمله امکانات رفاهی مهم نیسان سیلفی بنزینی هم می‌توان به ۶ کیسه هوا، فرمان کمکی برقی، سنسور نور، سیستم تهویه اتوماتیک، نمایشگر لمسی، ترمز پارک برقی و ... اشاره کرد.

نیسان-سیلفی-۱

خودروی دیگری که توسط پارس خودرو قرار است وارد شود رووی eRX5 است. این خودرو از یک پیشرانه برقی و یک پیشرانه بنزینی بهره می‌برد. پیشرانه بنزینی از نوع ۱.۵ لیتری توربوشارژ با حداکثر توان ۱۸۵ اسب بخار و ۳۰۰ نیوتن.متر گشتاور است. پیشرانه برقی نیز حداکثر توان ۲۴۲ اسب بخار و ۲۷۰ نیوتن.متر گشتاور تولید می‌کند. گیربکس هم از نوع ۱۰ سرعته AMT است.

رووی-۱

رووی-۲

آپشن های رووی eRX5 شامل کروز کنترل تطبیقی، استارت دکمه‌ای، ۶ کیسه هوا، سنسور پارک جلو و عقب، پشت آمپر دیجیتال، مانیتور لمسی و ... است.

رووی-۳

لیپ موتور T03 هم خودروی کوچک برقی دیگری است که توسط پارس خودرو وارد خواهد شد.

این خودرو یک پیشرانه برقی ۱۰۷ اسب بخاری دارد و حداکثر گشتاور ۱۵۸ نیوتن.متر را ارائه می‌دهد. لیپ موتور T03 با یک بار شارژ ۴۰۳ کیلومتر پیمایش می‌کند. شارژ کامل آهسته ۳.۵ ساعت زمان می‌برد و در حالت فست شارژ این عدد ۳۶ دقیقه کمتر می‌شود.

لیپ-موتور-T03-1

لیپ-موتور-T03-3

آپشن‌های لیپ موتور T03 هم شامل فرمان برقی، ۲ کیسه هوا، کروز کنترل، استارت دکمه‌ای، سنسور پارک جلو و عقب، ترمز پارک برقی، اتوهلد و ... می‌شود.

لیپ-موتور-T03-2

سخن پایانی

آنطور که به نظر می‌رسد نمایشگاه تحول صنعت خودرو تبدیل به محلی برای نمایش خودروهای چینی شده است و به ندرت شاهد نمایش خودروهای اروپایی، ژاپنی یا کره‌ای هستیم. اما با همین وجود اگر خودروهای مورد نظر با قیمت‌های معقول به کشور وارد شود می‌تواند گره گشا باشد.

 

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت روزگار خودرو هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت روزگار خودرو هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد