مجوز افزایش قیمت خودروهای سایپا صادر شد

امروز مجمع سالیانه سایپا برگزار شد و در حاشیه آن جواد توسلی مهر، مدیرعامل خودروسازی سایپا خبر از اخذ افزایش قیمت محصولات سایپا داد.

مجوز افزایش قیمت خودروهای سایپا صادر شد

جواد توسلی مهر، مدیرعامل سایپا اعلام کرد: خوشبختانه دیشب در کمیته خودرو وزارت صمت در رابطه با سیاست قیمت‌گذاری دستوری، قیمت تازه‌ای برای محصولات جدید در نظر گرفتیم. 

در جریان مجمع سایپا مطرح شد، امسال هفت شرکت به ارزش ۲۲ همت برای عرضه در بورس از طرف شرکت سایپا حضور دارند.همچنین مجموعه سایپا در سه ماه ابتدایی امسال شاهد رشد فروش ۲۹ درصدی و تامین مواد ۱۵ درصدی بوده‌ است. به علاوه در مجمع امروز سایپا مشخص شد که این شرکت در سه ماه اول امسال به صورت میانگین بالای دو هزار دستگاه تولید کرده‌ است.

لازم به ذکر است که تعداد تولید سایپا دیزل در امسال حدود ۱۵۰ درصد افزایش خواهد داشت و مقرر شده است که تمامی محصولات سیتروئن در سایپا کاشان تولید شود.

در ادامه مجمع امروز سایپا اعلام شد که این شرکت ۹۸ پروژه کیفی در دست دارد که ۳۰ درصد از آن اجرا شده و مابقی آن نیز تا پایان سال اجرا خواهد شد.

 همچنین امسال در کنار ۱۵۱ هزار دستگاه محصولات تجاری سایپا، ۶۶ هزار دستگاه به سبد تولید سایپا اضافه خواهد شد که رقم سوددهی را در پی خواهد داشت. آقای توسلی مهر، مدیرعامل خساپا در این باره گفت: اگر قیمت‌های ما را برای محصولات جدید و قدیمی افزایش متناسبی داشته باشد، در این صورت با این ترکیب، سایپا قطعا به سود می‌رسد.

منبع: تجارت نیوز
ارسال نظر

  • رضا

    آخه مگه چه قیمتی میخواهید ماشین بفروشید نه کیفیت نه سوخت کمتر نه لوازم یدکی درجه یک و بدنه و شاسی بی کیفیت و بدون ۶ تا ۸ کیسه هوا که جان مردم در تصادفات تهدید نشود اگر نمی‌توانید بروید تو کار مونتاژ درجه یکهای تویوتا و هیوندا و بنز و غیره نه ارابه های چینی مردم ما مستحق بهترینها هستند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت روزگار خودرو هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد