شروع ثبت نام خودروهای وارداتی از امروز - ۱۹ تیر ۱۴۰۳

رئیس سازمان توسعه تجارت خبر از آغاز دور جدید ثبت نام خودروهای وارداتی توسط افراد جدید داد. در ادامه شرایط و جزئیات فروش آمده است.

شروع ثبت نام خودروهای وارداتی از امروز - ۱۹ تیر ۱۴۰۳

ثبت نام اولیه خودروهای وارداتی بیش از یک سال پیش انجام شد و از آن زمان تا به حال افراد جدید امکان ثبت نام نداشتند. البته فقط برخی از خودروهای چینی مازاد مانند زوتی DL5 که خریداری نداشتند در چند مرحله عرضه شدند و افراد جدید موفق شدند آن ها را خریداری کنند.

حال اما مهدی ضیغمی، رئیس سازمان توسعه تجارت، خبر داده که در عرضه پیش رو خودروهای وارداتی، افراد جدید نیز می توانند با بلوکه کردن ۵۰۰ میلیون تومان و تشکیل حساب وکالتی نسبت به انتخاب خودرو از سامانه یکپارچه اقدام کنند.

به این ترتیب افراد جدید می توانند با طی کردن مراحل اولیه، این سری نیز در کنار ثبت نام کنندگان اسفند ۱۴۰۱، اولویت بندی خود را انجام دهند. البته لازم به ذکر است که احتمال تخصیص خودرو در عرضه پیش رو محصولات وارداتی برای افرادی که جدیداً ثبت نام می کنند بسیار پایین است زیرا واجدین شرایط قبلی در تخصیص خودرو، ارجحیت دارند.

شروط ثبت نام افراد جدید

  • ۱- در ۴ سال اخیر از ایران خودرو و سایپا خودرو ثبت نام نکرده باشد.
  • ۲- در ۲ سال اخیر از سایر خودروسازها، واردکننده ها و مونتاژ کننده ها خودرو ثبت نام نکرده باشد.
  • ۳- از پلاک فعالی که به نامش است ۵ سال گذشته باشد.
  • ۴- خریدار باید بالای ۱۸ سال باشد و گواهی نامه رانندگی نیز داشته باشد.

متقاضیان جدید خودروهای وارداتی می توانند از امروز، ۱۸ تیر ماه، الی پنج شنبه ۲۱ تیر ماه با وکالتی کردن حساب خود و بلوکه کردن مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان، اقدامات اولیه برای خرید خودروهای وارداتی را انجام دهند.

در عرضه جاری خودروهای وارداتی که از امروز، سه شنبه ۱۹ تیر، آغاز می شود، برندهای چینی نیز حضور پررنگ تری دارند و در مقایسه با عرضه قبلی، تنوع محصولات بیشتر شده است.

مدل های مختلفی از برندهای تویوتا، هوندا، هونگچی، سوزوکی، نیسان، هاوال، سانگ یانگ و … در فروش جدید سامانه عرضه خواهند شد و واجدین شرایط می توانند اولویت بندی خود را با توجه به مدل های موجود انجام دهند.

البته خودروهای جدیدی نیز مانند هوندا HR-V، بایک بیجینگ X55، ام جی ۴، ام جی GT و ام جی ۵ نیز قرار است برای اولین با در سامانه به فروش برسند.

 

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت روزگار خودرو هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد