کسب نشان برترین انتخاب ملی در صنعت ارتباطات ایران توسط رایتل

شرکت خدمات ارتباطی رایتل در بزرگ‌ترین اجلاس استراتژی‌های توسعه خدمات، تولیدات و صادرات برترین شرکت‌های ایران با عنوان طرح انتخاب ملی، موفق به دریافت نشان ملی شفافیت در ارائه خدمات اینترنت و ارتباطات ایران شد.

کسب نشان برترین انتخاب ملی در صنعت ارتباطات ایران توسط رایتل

اجلاس انتخاب ملی با حضور جمعی از نمایندگان مجلس، مسئولان وزارت صمت ، معاون اقتصادی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد تجاری-‌صنعتی و ویژه اقتصادی، روسای اتاق‌های بازرگانی، مدیران و کارآفرینان بخش خصوصی و دولتی و برترین‌های صنعت ایرانی، صبح امروز ۲۳ اردیبهشت‌ ماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد.

در این اجلاس که با هدف معرفی دستاوردها، توانمندی‌ها، خدمات و تولیدات ویژه و نوین مجموعه‌ها، کمک به توسعه فروش محصولات و خدمات، جذب حداکثری مشتریان با اعتبار بخشی جهانی، بررسی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و تولید در مناطق آزاد و تجاری برگزار شد، شرکت خدمات ارتباطی رایتل بنا به سوابق، دستاوردها و عملکرد مطلوب در بخش ملی در حضور مقامات و مسئولین مورد تجلیل و تقدیر قرار گرفت.

گفتنی‌است محمدصادق کریمی مهرآبادی عضو هیات مدیره و معاون برنامه‌ریزی راهبردی و مدیریت پروژه رایتل به نمایندگی از این شرکت، لوح تقدیر و تندیس اجلاس را دریافت کرد.

منبع: رپورتاژ
ارسال نظر