سورپرایز سایپا برای مشتریان سامانه یکپارچه خودرو

دور جدید فروش خودرو از مسیر سامانه یکپارچه تخصیص خودرو سورپرایز داغی را برای متقاضیان خودرو به همراه دارد. سایپا با ۶ خودروی جدید در طرح بزرگ فروش خودرو به میدان آمده است.

سورپرایز سایپا برای مشتریان سامانه یکپارچه خودرو

دومین دور عرضه محصولات شرکت‌های خودروساز به نسبت دور اول، سوپرایزهایی را در دل خود جای داده است. سایپایی‌ها در این دور از فروش، در مجموع ۶ محصول جدید را روانه بازار می‌کنند. شاهین با گیربکس اتوماتیک و اطلس به نوعی گل سرسبد محصولات جدید سایپا محسوب می‌شوند. علاوه بر دو خودروی یاد شده شاهد هستیم که سه مدل جدید ساینا یعنی ساینا GX با گیربکس اتوماتیک، ساینا GX با گیربکس دستی و ساینا GX دوگانه‌سوز به سبد محصولاتی غول نارنجی جاده مخصوص اضافه شدند. یک مدل کوییک به نام کوییک R مدل GX نیز خودوری نورسیده این خودروساز در دومین طرح بزرگ پیش فروش صمت محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید:

آماده‌باش برای تغییر قیمت این خودروها

سایپا علاوه بر خودروهای جدید خود پنج محصولی که پیش‌تر در برنامه فروش خود داشت را نیز در دسترس متقاضیان قرار داده است. شاهین با گیربکس دستی، کوییک با گیربکس اتوماتیک، کوییک GX ، ساینا S با گیربکس اتوماتیک، ساینا S با گیربکس دستی محصولاتی هستند که در ویترین سایپا در سامانه یکپارچه فروش خودنمایی می‌کنند. بنایراین خودروسازی سایپا در غیاب رقیب خود ۱۱ محصول را به متقاضیان پیشکش کرده است.

ارسال نظر