قیمت جدید خودرو در بازار بعد از برکناری وزیر صمت

قیمت خودرو پس از چند هفته ریزش، امروز با افزایش همراه شد. به نظر می‌رسد برکناری فاطمی‌امین سیگنال جدیدی به بازار خودرو مخابره کرده است.

قیمت جدید خودرو در بازار بعد از برکناری وزیر صمت
قیمت خودرو امروز، ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، با توجه به آمار و قیمت روزانه سایت کارنامه با تغییراتی مواجه شد.

قیمت خودرو در هفته‌های گذشته روند نزولی به خود گرفته بود. اما روز گذشته خودرو هم‌گام با دلار افزایش قیمت را تجربه کرد. حال به نظر می‌رسد فارغ از نوسانات ارزی، بازار واکنش جدیدی به برکناری رضا فاطمی‌امین، وزیر پیشین صمت نشان داده است.

در سایت‌های خرید و فروش، قیمت خودرو در لحظه نگارش این گزارش به این شرح ثبت شده است:

قیمت پراید ۱۳۱ در روزهای گذشته با کاهش نسبی همراه شد و به ۳۵۰ میلیون تومان رسید. این درحالی است که پراید ۱۱۱ قیمت ۳۶۰ میلیون تومان را به ثبت رساند.

قیمت پژو پارس LX TU۵، ساخت ۱۴۰۱ که این روزها جهش چشمگیری را تجربه کرده بود، امروز ۱۰ اردیبهشت ماه هم به روند افزایشی خود ادامه داد و با دو میلیون تومان رشد سقف ۷۱۰ میلیون تومان را شکست.

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما ۱۴۰۱ که یکی از پرطرفدارهای بازار خودروهای داخلی است، امروز پنج میلیون تومان گران شد و نرخ ۶۱۵ میلیون تومان را در کارنامه خود ثبت کرد.

قیمت تارا اتوماتیک که مدل ۱۴۰۲ آن به تازگی وارد بازار شده است، امروز پنج میلیون تومان ریزش قیمت را تجربه کرد و در نرخ یک میلیارد و ۱۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

ارسال نظر