رانندگان اسنپ و تپسی بخوانند / چند راه ویژه برای افزایش درآمد

فراموش نکنید که اوج ترافیک و شرایط بد آب و هوایی، فرصتی برای افزایش درآمد است.

رانندگان اسنپ و تپسی بخوانند / چند راه ویژه برای افزایش درآمد

برخی رانندگان اسنپ و تپسی برای اینکه بتوانند درآمد خود را بالا ببرند اقدام به کارهای غیرقانونی می‌کنند. مثلا از مسافر می‌خواهند که به شکل سوری لغو سفر کرده و هزینه سفر را به راننده پرداخت کنند. یا به بهانه روشن کردن کولر و رسیدن سریع‌تر به مقصد عدد بالاتری نسبت به مبلغ اصلی دریافت کنند.

اما روش های قانونی و بهتری هم برای کسب درآمدهای بالاتر در اسنپ و تپسی وجود دارد. فرمول درآمد بالا از یک قانون ساده پیروی می‌کند که در آن با قبول کردن سفرهای بیشتر، درآمد بهتری هم به دست می‌آورید.

در تاکسی‌های اینترنتی راننده‌ای که قبول سفر بیشتری داشته باشند و بدون در نظر گرفتن مسائل مختلف درخواست‌ها را می‌پذیرد، در اولویت اول ارسال درخواست قرار می‌گیرد. این فرمول واقعا کار می‌کند و کسانی که از آن استفاده کنند، خیلی زود آثار مثبت آن را خواهند دید.

امتیاز راننده در سفرهای موفق نیز یکی دیگر از عوامل موثر است. تلاش کنید تا جای ممکن از گزینه‌ی لغو سفر استفاده نکنید. در این صورت، درخواست‌های سفر بیشتری برایتان ارسال خواهد شد. همچنین در زمان‌های استراحت و مواقعی که تمایل به فعالیت ندارید، حتما اپلیکیشن را در حالت «خارج از دسترس» قرار دهید.

فراموش نکنید که اوج ترافیک و شرایط بد آب و هوایی، فرصتی برای افزایش درآمد است. زیرا در این بازه‌های زمانی معمولا قیمت‌ها به صورت خودکار افزایش پیدا می‌کند. پس فراموش نکنید در شرایط بد آب و هوا، حتما اپلیکیشن را در حالت «قابل دسترسی» قرار دهید.

اگر شما راننده تاکسی های اینترنتی هستید نکات دیگری را به این مقاله اضافه کنید.

ارسال نظر

  • ناشناس پاسخ به نظر

    سلام وقت بخیر کاری نداره برای اسنپ و تبسی هم تاکسی متر بگذارند حالا براساس تاکسی متر انجام بشود که هم برای راننده و هم برای مسافر خوب باشه

  • Ali asghar پاسخ به نظر

    والا هر جور که شما میگین رو امتحان کردم اصلا با این اصتحلاک ماشین پول بنزین نمیصرفه فقط خر حمالیه

  • یحیی پاسخ به نظر

    باسلام
    چون ایمیل نداشتم و نمی دانم چطور است .در آن قسمت چیزی ننوشم
    مخلص کلام با توجه به بالا بودن دست مزد و لوازم یدکی و تورم لحظه ای و برداشتن گزینه عجله دارم ( و بی انصافی بعضی از مسافران ) و پائین بودن نرخ کرایه (بجز در تهران) در بعضی از شهرهای کوچک کرایه اسنپ و تپسی ۴۵۰۰ تومانی هم است . که همین مسیر با کرایه کش معمولی بیشتر از ۱۰۰۰۰ تومان می شود . بطور کلی نرخ های اسنپ و تپسی در بعضی موارد نصف یا یک سوم کرایه های مصوب سازمان حمل و نقل کشوری می باشد . که مسئولان محترم این درشرکت می بایست .برای ادامه همکاری رانندگان فکری اساسی بکنند.
    🍃💐🌹🌷🍃

  • بهرام پاسخ به نظر

    عملا از سوی رانندگان هیچ راه و ترفندی وجود ندارد که بتوانند میزان کرایه را افزایش دهند. مواردی را هم که در بالا خواندیم چندان واقعی و کار ساز نیست.
    امروز مسافری داشتم که گفت برای یک ماموریت شغلی لازم بود که سریعا از شرق تهران به غرب رفت و برگشت نماید چون برخیابان دماوند بودند مسافر کش های عادی حدود ۵۰۰ قیمت می دادند ' آژانس‌های سنتی اطراف شرکتشان ۳۸۰ تا ۴۵۰ . و دست آخر اسنپ درخواست کردند که ۲۵۱ بود و من ناچار پذیرش کرده بودم .
    حضرات دادستانی و تعزیرات و غیره کجایید ؟