نوزدهمین شعبه خودرو۴۵ افتتاح شد + تصاویر

امروز شعبه جدید خودرو ۴۵ در منطقه پیروزی افتتاح شد و کار خود را آغاز کرد.

نوزدهمین شعبه خودرو۴۵ افتتاح شد + تصاویر

مجموعه خودرو ۴۵ در حال حاضر با ۱۹ شعبه در کشور فعالیت می‌کند. این مجموعه ۹ شعبه در تهران دارد که جدیدترین آن در منطقه پیروزی افتتاح شد.

لازم به ذکر است که همزمان با افتتاح شعبه جدید خودرو۴۵ در منطقه پیروزی تهران، یک شعبه دیگر نیز در استان یزد راه اندازی شده است. بیستمین شعبه این مجموعه نیز در نیمه اول بهمن ماه آغاز به کار خواهد کرد.

رقابت شعب خودرو۴۵

احسان گائینی، مدیر ارشد فروش خودرو۴۵ در خصوص روند فعالیت شعبه‌های این شرکت گفت: در حال حاضر شعب تهران و سایر شهرها در رقابت قابل قبولی هستند، به گونه‌ای که در حال راه‌اندازی دومین شعبه در برخی شهرها هستیم و همین امروز، خبر افتتاح دومین شعبه خودرو۴۵ در شهر شیراز نیز اعلام می‌شود.

مدیر ارشد فروش خودرو۴۵ در ادامه افزود: مجموعه خودرو۴۵ توانسته است در ۹ ماه سال، تعداد ۳۰ هزار دستگاه خودرو را کارشناسی و پذیرش کند و در مسیر تعدیل قیمت خودرو و فروش امن خودروهای کارکرده تسهیل کننده باشد. حالا تصور کنید این تعداد خودرو بدون کارشناسی و گزارش سلامت فنی و بدنه به فروش می‌رسید.

سرنوشت بازار و واردات خودرو

وی در ادامه با اشاره به آزادسازی واردات خودرو اظهار کرد: امیدواریم با ورود خودروهای روز و البته بدون محدودیت های مختلف، همچون گذشته شاهد برندهای مطرح و مدل های روز آن در بازار باشیم و مجددا رقابت بین شرکت های واردکننده و اعلام شرایط فروش متعدد و مطالبق با بودجه سطح زیادی از جامعه باشیم تا مصرف کنندگان نهایی از خرید خودروهای روز ذینفع باشند.

گائینی در خصوص ورود برندهای جدید به کشور گفت: امیدواریم ورود برندهای جدید مثل فیات و اشکودا به ایران تاثیر مثبتی بر روند بازار داشته باشد البته که باید منتظر ماند و دید مردم از این خودروها به چه صورت استقبال می‌کنند.

گام مهم خودرو ۴۵ برای بازار خودروهای کارکرده

گائینی در پایان اظهار کرد: مهمترین گامی که پلتفرم خودرو۴۵ برای بازار خودروهای کارکرده برداشته، کمک ساماندهی فرایند فروش خودرو بوده به گونه ای که سهم خودرو۴۵ از شکایت‌های خودرویی در سال ۱۴۰۱، صفر در صد بوده و این مجموعه با انجام خدمات در بستری امن، هیچ شکایتی ندارد و همین موضوع مهر تاییدی برای امنیت در معامله خودروهای کارکرده است.

ارسال نظر