اختصاصی روزگار خودرو؛

موشک ۷.۵ میلیاردی بازار خودرو / این ماشین برای از ما بهتران است!

آلفارومئو از جمله برندهای خاص ایتالیایی است که محصولات آن در بازار خودروی ایران هم حضور دارد.

موشک ۷.۵ میلیاردی بازار خودرو / این ماشین برای از ما بهتران است!

یکی از لوکس ترین محصولات آلفارومئو مدل 4c است که با قیمت نجومی در بازار به فروش می‌رسد.

نسخه‌های با کارکرد حدود ۴۵ هزار کیلومتر این خودرو ۷.۵ میلیارد تومان قیمت دارند.

لازم به ذکر است که آلفارومئو 4c‌ از یک موتور ۱.۷۵ لیتری توربو بهره می‌برد و صفر تا صد ۴.۱ ثانیه‌ای دارد.

به نوعی می‌توان گفت آلفارومئو 4c‌ را یکی از سریع‌ترین خودروهای وارداتی بازار ایران دانست.

اما آیا این خودروی وارداتی ۷.۵ میلیارد تومان می‌ارزد؟

اگهی فروش آلفارومئو 4c

همه چیز درباره آلفارومئو 4c

آلفارومئو ۴C یک خودروی اسپرت کوپه است که توسط شرکت ایتالیایی آلفارومئو تولید می‌شود. این خودرو برای علاقه‌مندان به رانندگی هیجان‌انگیز و عملکرد بالا طراحی شده است. در ادامه، به برخی از ویژگی‌ها و مشخصات این خودرو خواهیم پرداخت:

نمای عقب آلفارومئو 4c

۱. طراحی: آلفارومئو ۴C دارای طراحی خاص و جذابی است که الهام گرفته از خودروهای مسابقه‌ای است. بدنه آلومینیومی و کربن فایبر از جنس CFRP (Composite Fiber Reinforced Plastic) ساخته شده است که باعث کاهش وزن خودرو و افزایش استحکام و سختی آن می‌شود.

۲. موتور: آلفارومئو ۴C از یک موتور ۴ سیلندر توربوشارژ با حجم ۱.۷۵ لیتر بهره می‌برد. این موتور قدرتی حدود ۲۴۰ اسب بخار تولید می‌کند و به یک جعبه‌دنده دستی ۶ سرعته متصل است. این ترکیب قدرت و وزن کم به خودرو عملکردی دیوانه‌وار می‌بخشد.

۳. عملکرد: به لطف ساختار سبک و موتور قوی، آلفارومئو ۴C به سرعت صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت در حدود 4.1 ثانیه می‌رسد. همچنین، حداکثر سرعت آن نزدیک به ۲۵۰ کیلومتر در ساعت است.

داخل آلفارومئو 4c

۴. دیگر ویژگی‌ها: آلفارومئو ۴C دارای سیستم تعلیق جلو و عقب مستقل است که بهبود استحکام و کنترل در رانندگی را فراهم می‌کند. همچنین، این خودرو دارای ترمز‌های دیسکی و سیستم کنترل استحکام الکترونیکی (ESC) است.

۵. داخلی خودرو: داخلی آلفارومئو ۴C طراحی ساده و حرفه‌ای دارد. دارای صندلی‌های ورزشی و فرمان چرمی است. همچنین، امکاناتی مانند سیستم صوتی، سیستم گرمایش و خنک کننده، و سیستم ناوبری نیز در داخل خودرو وجود دارد.

www.novin.com
www.novin.com
ارسال نظر