قیمت خودرو تیگارد x۳۵ / همه چیز درباره کراس اوور tigard x35

تیگارد X۳۵، محصول جدید مشترک سانیار موتور و بایک چین است که از فصل زمستان ۱۴۰۱ به فروش رسیده است.

قیمت خودرو تیگارد x۳۵ / همه چیز درباره کراس اوور tigard x35

تیگارد x۳۵ کراس اوور کوچک شهری زیر برند تیگارد موتور به حساب می‌آید و اندازه‌بندی آن را در رده ابعادی پژو ۲۰۰۸ قرار می‌دهد. با وجود خدمات محدود و برند ناشناخته، کیفیت قابل قبول و طراحی متوازن X۳۵ سبب شده که فروش آن در بازار ایران موفق باشد.

ثبت نام و شرایط فروش تیگارد x۳۵

شرکت تیگارد موتور طی اطلاعیه در سامانه یکپارچه از عرضه بدون محدودیت خودروی X۳۵ خبر داد. این خودرو بدون هیچ محدودیتی با تحویل ۹۰ روزه تحویل متقاضیان می‌شود. طبق اعلام مدیرعامل تیگارد موتور قرار است در زمستان ۱۴۰۲ تیپ پرایم X۳۵ به عنوان نمونه فول آپشن این خودرو به بازار عرضه شود.

در شرایط فروش اقساطی سامانه یکپارچه متقاضیان می‌بایست ۶۵۰ میلیون تومان پیش پرداخت واریز کنند و الباقی مانده را میتوانند در بازه زمانی ۱۲ الی ۳۶ ماه واریز کنند. بازپرداخت تسهیلات در طرح مذکور ۳۶ ماهه ذکر شده است. کارمزد اقساط این طرح فروش در شرایط ۱۲ ماهه صفر درصد و سایر بازه‌های تقسیط طبق شرایط لیزینگ خواهد بود.

نکته دیگر در طرح فروش جدید خودرو دیگر در رهن شرکت نیست بلکه در قالب قرارداد مستقل مشتری با لیزینگ و بر اساس ضوابط لیزینگ خواهد بود. قابل ذکر است مبلغ نهایی تیگارد X۳۵ حدود یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان می‌باشد.

مشخصات فنی تیگارد X۳۵

تیگارد X۳۵ از لحاظ مشخصات فنی یک خودرو متوسط به حساب می‌آید. یعنی نه آنقدر ضعیف است که شما را کلافه کند و نه آنقدر قوی که بتوان به عنوان یک کراس اسپرت از آن یاد کرد. زیر کاپوت این محصول یک پیشرانه ۱.۵ لیتری با کد A۱۵۱R۲ قرار گرفته که با کمک پرخوران توربو چیزی در حدود ۱۴۷ اسب‌بخار قدرت و ۲۱۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. این اعداد برای وزن ۱۳۴۰ کیلوگرمی ماشین کافی به نظر می‌رسند و میتوانیم اطمینان داشته باشیم که (حداقل برای استفاده‌های معمول) با کمبودی مواجه نخواهیم شد. گیربکس هم از نوع CVT است که هرچند لذت رانندگی را کاهش داده اما حداقل در قیاس با جعبه‌دنده‌های ضریب پیوسته قدیمی کارش را با دقت بهتری انجام می‌دهد. در خصوص مصرف سوخت هم کمپانی عدد ۷.۴ لیتر در هر صد کیلومتر (برای شرایط رانندگی ترکیبی) را عنوان کرده که هرچند رقم بدی نیست اما به نسبت سال تولید و حجم پیشرانه جای افتخار چندانی هم ندارد.

امکانات رفاهی تیگارد X۳۵

تیگارد X۳۵ از آپشن‌های جذابی نظیر: سقف پانورامیک با سانروف برقی، استارتر دکمه‌ای، چراغ‌های روشنایی در روز، ترمز پارک برقی، سامانه کنترل حرکت در سربالایی HAC، سیستم پایش فشار باد تایرها TPMS، فرمان برقی، کروزکنترل، نمایشگر ۸ اینچی لمسی مرکزی، کیسه هوا برای راننده و سرنشین کناری، سنسورهای پاک و دوربین دنده عقب، ترمزهای چهار چرخ دیسکی مجهز به سیستم‌های کمکی ABS، EBD، کنترل کشش TCS و پایداری الکترونیکی ESP بهره می‌برد؛ با این حال جای خالی گزینه‌هایی از قبیل: تهویه مطبوع اتوماتیک، اتوهلد و مواردی از این دست همچنان احساس می‌گردد. ضمناً تیگارد X۳۵ موفق شده ۵ ستاره ایمنی موسسه C-NCAP چین را به‌دست آورد که البته با توجه به حذف آپشن‌هایی مثل ایربگ‌های جانبی و پرده‌ای از روی نسخه وطنی، مقداری از اعتبار این ستاره‌ها کاسته شده است.

داخل تیگارد x۳۵

در داخل کابین با فضایی نسبتاً اسپرت و جوان‌پسندانه روبه‌رو می‌شویم که در آن از اِلمان‌های فانتزی بسیاری استفاده شده. فرمان D شکل است و نمایشگر عریض مرکزی به سبک خودروهای ژرمن از میانه داشبورد بیرون زده. خطوط کلی طراحی هم با دقت و خلاقیت ترسیم شده‌اند و انحراف کنسول میانی به سمت چپ، جایگاه راننده را به خوبی از سایر سرنشینان جدا ساخته است. پنل‌های سیستم تهویه و مولتی‌مدیا هم شکل و شمایل خاص و متفاوتی دارند و کار کردن با آنها لذت‌بخش است؛ کیفیت متریال مورد استفاده نیز مناسب به نظر می‌رسد و در قیاس با رقبای این بخش از بازار راضی‌کننده می‌باشد؛ هرچند در خصوص دوام این قطعات فعلاً نمی‌توانیم قضاوت دقیقی داشته باشیم. در این بین وجود آپشن‌هایی مثل سقف پانوراما و طرح جالب روکش چرم و پارچه صندلی‌ها مقداری به جذاب اتاق افزوده‌اند. تنها مشکل طراحی معمولی نشانگرهای پشت‌آمپر است که به ماشین‌های یک نسل قبل شباهت دارد و از این رو با سایر ادوات مدرن کابین ناهماهنگ می‌باشد.

www.novin.com
www.novin.com
ارسال نظر