قیمت جدید پراید، تیبا، کوییک و ۲۰۶ در بازار خودرو

باتوجه به تغییرات قیمت دلار در روزهای اخیر و تصمیمات جدید درباره تغییر قیمت کارخانه‌ای خودروها، روند قیمت خودروها در بازار با تغییرات زیاد مواجه است و قیمت برخی خودروها با افزایش ۱۰ تا ۳۰ میلیون تومانی همراه بوده‌اند.

قیمت جدید پراید، تیبا، کوییک و ۲۰۶ در بازار خودرو

بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو حاکی از افزایش عجیب قیمت خودروهای پژو است به طوری که در بین این خودروها ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۴۰۰ امروز با ۱۱ میلیون افزایش به ۵۵۱ میلیون تومان رسید و ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۴۰۱ نیز با ۱۴ میلیون افزایش به ۵۷۶ میلیون تومان رسید.

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۵ نیز در ۲۴ ساعت گذشته با ۱۵ میلیون تومان افزایش به ۵۹۹ میلیون تومان رسید.

پژو ۲۰۷ اتوماتیک مدل ۱۴۰۰ با ۳۰ میلیون تومان افزایش به ۹۳۲ میلیون تومان رسید و پژو ۲۰۷ MC مدل ۱۴۰۱ با افزایش ۲۰ میلیون تومانی به قیمت ۹۰۳ میلیون تومان رسید.

پژو ۲۰۷ دنده‌ای مدل ۱۴۰۰ با ۲۲ میلیون تومان افزایش به ۷۱۳ میلیون تومان رسید و مدل ۱۴۰۱ آن نیز با ۱۴ میلیون تومان افزایش به ۷۲۷ میلیون تومان رسید.

پژو پارس LX TU ۵ مدل ۱۴۰۱ امروز با ۱۵ میلیون تومان افزایش به ۶۶۴ میلیون تومان و پژو پارس TU ۵ LX مدل ۱۴۰۰ نیز با افزایش ۱۲ میلیون تومانی به ۶۵۰ میلیون تومان رسید.

قیمت پراید و تیبا هم گران شد

در بین خودروهای پراید، مدل ۱۱۱ آن امروز بدون تغییر با قیمت ۳۵۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد و مدل ۱۳۱ آن نیز بدون تغییر با همان ۳۳۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

پراید ۱۵۱ اما افزایش قیمت داشت به طوری که مدل ۱۴۰۱ آن با ۵ میلیون تومان افزایش به ۳۰۰ میلیون تومان رسید و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز با ۸ میلیون تومان افزایش به ۲۸۸ میلیون تومان رسید.

خودروهای تیبا نیز در این مدت از افزایش قیمت‌ها در امان نبودند به طوری که تیبا صندوق‌دار SX مدل ۱۴۰۱ با افزایش ۱۰ میلیون تومانی به ۳۶۹ میلیون تومان و مدل ۱۴۰۰ آن نیز با ۱۱ میلیون افزایش به ۳۵۷ میلیون تومان رسیده‌ است.

قیمت خودروی کوییک هم بالا رفت

خودروی کوییک دنده‌ای معمولی مدل ۱۴۰۰ با افزایش ۱۰ میلیون تومانی به ۳۶۹ میلیون تومان رسید و کوییک دنده‌ای معمولی مدل ۱۴۰۱ نیز با افزایش ۹ میلیون تومانی به ۳۸۱ میلیون تومان رسید.

خودروی کوییک اتوماتیک مدل ۱۴۰۰ با افزایش ۱۰ میلیون تومانی به ۴۶۹ میلیون تومان رسید و مدل ۱۴۰۱ آن نیز با افزایش ۱۲ میلیون تومانی به ۴۸۲ میلیون تومان رسید.

افزایش نجومی قیمت خودروی دنا

خودرو دنا نیز امروز گران شد به طوری که دنا معمولی مدل ۱۴۰۱ از ۷۷۰ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۷۹۳ میلیون تومان رسید و مدل ۱۴۰۰ آن نیز با افزایش ۲۰ میلیون تومانی به ۷۶۷ میلیون تومان رسید.

دنا پلاس اتوماتیک مدل ۱۴۰۱ امروز با ۳۲ میلیون تومان افزایش به ۹۶۱ میلیون تومان رسید و مدل ۱۴۰۰ آن نیز از ۹۱۱ میلیون به ۹۳۸ میلیون تومان رسید.

در بین خودروهای سمند نیز افزایش قیمت را شاهد بودیم به‌طوری که قیمت سمند LX EF ۷ مدل ۱۴۰۰ با افزایش ۱۲ میلیون تومانی به ۵۸۰ میلیون تومان رسید و مدل ۱۴۰۱ آن نیز با ۱۴ میلیون تومان افزایش به ۶۰۴ میلیون تومان رسید.

ارسال نظر