فروش فوق العاده ۵ خودرو از فردا + جزئیات

طرح پیش‌فروش گسترده صمت با تعیین زمان تحویل خودروهای عرضه شده به کار خود پایان داد.

فروش فوق العاده ۵ خودرو از فردا + جزئیات

هفت خودروساز خصوصی در کنار ایران خودرو و سایپا به عرضه محصولات خود در این طرح فروش پرداختند. حال برخی از خودروسازان حاضر در این طرح قصد دارند مازاد محصولات عرضه شده در طرح فروش با مکانیزم نوبت‌دهی را به صورت فروش فوق‌العاده عرضه کنند.

شرکت کرمان موتور از فردا طرح فروش فوق‌العاده خود را استارت می‌زند. آنطور که مدیرعامل این خودروساز خصوصی می‌گوید، این طرح فروش در راستای سیاست‌های وزات صمت مبنی بر تنظیم بازار و در چارچوب ضوابط شورای رقابت برگزار خواهد شد.

سامان فیروزی درباره محصولات عرضه شده در این طرح فروش فوق‌العاده می‌گوید شرکت تحت مدیریتش مازاد خودروهای عرضه‌شده در سامانه یکپارچه که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه آنها اقدام نکرده بودند را در قابل فروش فوق‌العاده در دسترس متقاضیان قرار داد است.

آنطور که این مدیر خودروساز خصوصی می‌گوید، جک J ۴، جک S ۳، جک S ۵، جک J ۷ و پیکاپ T ۸ در این فروش فوق‌العاده با قیمت مصوب به متقاضیان عرضه می‌شود. کرمان‌موتوری‌ها جک S ۷ را در این طرح فروش فوق‌العاده عرضه نکردند.

مدیرعامل کرمان موتور همچنین از هدف‌گذاری تیراژ تولید در این شرکت رونمایی کرد.

براساس اعلام فیروزی، کرمان‌موتوری‌ها به دنبال این هستند تا در سال جاری تولید ۱۰۰ هزار دستگاه از محصولات حاضر در سبد محصولاتی خود را نهایی کرده و به بازار عرضه کنند.

مدیرعامل این خودروساز خصوصی می‌گوید به طور متوسط ماهانه حدود ۱۰ هزار دستگاه خودرو در دسترس متقاضیان قرار خواهد گرفت.

با توجه به اینکه هنوز شورای رقابت از فرمول قیمت‌گذاری برای محصولات مونتاژی رونمایی نکرده است، بنابراین کرمان‌موتوری‌ها در این طرح فروش فوق‌العاده محصولات خود را با قیمت‌های پیشین عرضه می‌کنند.

ارسال نظر