فرصت آخر ثبت نام خودرو در سامانه یکپارچه / جزئیات را اینجا بخوانید

مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو گفت: متقاضیان خرید خودرو در طرح فروش یکپارچه تا ساعت ۲۴ امشب برای ایجاد حساب وکالتی برخط با موجودی ۱۰۰ میلیون تومان مهلت دارند.

فرصت آخر ثبت نام خودرو در سامانه یکپارچه / جزئیات را اینجا بخوانید

تقدسی گفت: از ۲۰ اردیبهشت امکان ایجاد حساب وکالتی برای مشتریان تا ۲۹ باز شد، به طوری که متقاضیان تا ساعت ۲۴ جمعه ۲۹ اردیبهشت می‌توانند در یکی از ۲۶ بانک اعلامی، حساب وکالتی به مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان به نام سازمان حمایت افتتاح کنند و پس از زمان مذکور فرایند انتخاب خودرو توسط متقاضیان آغاز می‌شود. این مدت به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.

مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو گفت: متقاضیان واجد شرایط که اطلاعات آن‌ها از سوی بانک ارسال شده است، می‌توانند از ۳ تا ۱۰ خرداد به ثبت نام اولیه به منظور تشکیل فهرست نوبت دهی (فهرست انتظار) برای خودروهای اعلامی، در سامانه https://www.esalecar.ir اقدام کنند. توجه به زمانبندی اعلام شده، با اتمام این مهلت کار پایش اطلاعات افراد متقاضی نسبت به واریز ١٠٠ میلیون تومان و مسدود کردن آن و سپس ارسال اطلاعات متقاضیان از بانک‌ها به سامانه آغاز خواهد شد تا بر اساس این اطلاعات واصله به سامانه تخصیص یکپارچه خودروها، سایت سامانه از سوم تا ١٠ خرداد ماه برای ثبت‌نام یا در حقیقت ثبت پنج درخواست اولویت خودروی خود اقدام کنند.

او افزود: همچنین صرفاً متقاضیان واجد شرایط که اطلاعات آن‌ها از سوی بانک‌ها به سامانه ارسال شود، می‌توانند از سه تا ۱۰ خرداد برای ثبت نام اولیه به منظور تشکیل فهرست نوبت‌دهی فهرست در سامانه به آدرس esalecar.ir اقدام کنند.

گفتنی است که در مرحله دوم فروش خودروها، ٢٣ محصول از چهار خودروساز کشور عرضه شده است.

ارسال نظر