ریسک جدید در سامانه یکپارچه خودرو / ثبت نام کنندگان دقت کنند!

مرحله دوم فروش خودرو در سامانه یکپارچه این روزها در فاز دوم قرار دارد. متقاضیان در این مرحله می‌توانند پنج محصول را میان خودروهای عرضه شده انتخاب کنند. فاز دوم جدیدترین پیش فروش صمت تا ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ در دسترس متقاضیان قرار دارد.

ریسک جدید در سامانه یکپارچه خودرو / ثبت نام کنندگان دقت کنند!

چهار محصول خودروسازی سایپا در دور جدید فروش خودرویی صمت حضور دارند اما قیمت کارخانه آن مشخص نیست و همین مساله سبب سرگردانی متقاضیان شده است. شرکت‌کنندگان در دور دوم خرید خودرو با مکانیزم بدون قرعه‌کشی نمی‌دانند در صورتی که شاهین با گیربکس اتوماتیک، کوییک GX ، ساینا GX و اطلس را انتخاب کنند این خودروها قرار است با چه حدود قیمتی برای آنها فاکتور شود و همین مساله تبدیل به بزرگترین ابهام دور جدید فروش خودرو با ساز و کار نوبت دهی شده است.

براساس قانون حقوق مصرف‌کنندگان خودرو، شرکت‌های خودروساز موظف هستند پیش از هر عرضه‌ای، قیمت‌های محصولات تولیدی را به متقاضیان اعلام کنند تا مشتریان بتوانند با آگاهی کامل نسبت به خریداری خودروی مورد نظر خود اقدام کنند.

اخبار منتشر شده نشان می‌دهد تا پایان هفته جاری فرآیند قیمت‌گذاری چهار محصول خودروسازی سایپا نهایی شده و متقاضیان می توانند از قیمت کارخانه‌ای این خودروها مطلع شوند. البته با توجه به اینکه متقاضیان تنها تا چهارشنبه فرصت دارند تا نسبت به انتخاب پنج اولویت خودرویی خود اقدام کنند، بنابراین اعلام قیمت کارخانه‌ای شاهین با گیربکس اتوماتیک، کوییک GX ،ساینا GX و اطلس در آخر هفته جاری باز هم برای ثبت‌نام‌کنندگان ریسکی را به دنبال دارد، زیرا نام‌نویسی برای این خودروها بدون آنکه مشتریان از قیمت این خودروها در مبدا مطلع باشند ریسک خرید این چهار محصول سایپا را برای خریداران بالا می برد.

دومین دور فروش محصولات تولیدی شرکت های خودروساز از مسیر سامانه یکپارچه خودرو با حضور چهار شرکت خودروساز برگزار شد. علاوه بر خودروسازی سایپا سه خودروساز خصوصی شامل کرمان موتور، مدیران موتور و فردا موتور نیز تعدادی از محصولات خود را پشت ویترین سامانه یکپارچه چیده تا مشتریان بتوانند از میان آنها دست به انتخاب بزنند.

منبع: اکوایران
ارسال نظر