ثبت نام کنندگان سامانه یکپارچه بخوانند / ایران خودرو معذرت خواهی کرد!

گروه صنعتی ایران‌خودرو به منظور پاسخ‌گویی بهتر به مشتریان و ایفای تعهدات ایجاد‌شده در موعد مقرر، امکان حضور در مرحله دوم فروش یکپارچه را نداشته و ضمن قدردانی از مشتریان برای انتخاب محصولات این شرکت و پوزش بابت عدم‌عرضه خودرو در مرحله دوم، اطمینان داده که با برنامه‌ریزی انجام‌شده برای افزایش ظرفیت تولید، محصولات خود را در مراحل بعدی فروش سامانه یکپارچه عرضه خواهد کرد.

ثبت نام کنندگان سامانه یکپارچه بخوانند / ایران خودرو معذرت خواهی کرد!

ایران‌ خودرو استقبال بالای مشتریان برای تغییر زمان تحویل تعهدات سال ۱۴۰۳ به سال جاری و اضافه شدن حدود ۵۳هزار دستگاه به تعهدات امسال و پر شدن ظرفیت تولید سال جاری را عامل عدم‌حضور در مرحله دوم فروش در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو اعلام کرد.

در پی ایجاد شرایط تغییر زمان تحویل خودرو‌های فروش‌رفته سال آتی در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو، بخش قابل‌توجهی از متقاضیان، از مشتریان ایران‌خودرو بوده و به انتخاب مجدد محصولات ایران‌خودرو شامل رانا، تارا و آریسان برای تحویل در سال جاری اقدام کرده‌اند.

بر همین اساس، گروه صنعتی ایران‌خودرو به منظور پاسخ‌گویی بهتر به مشتریان و ایفای تعهدات ایجاد‌شده در موعد مقرر، امکان حضور در مرحله دوم فروش یکپارچه را نداشته و ضمن قدردانی از مشتریان برای انتخاب محصولات این شرکت و پوزش بابت عدم‌عرضه خودرو در مرحله دوم، اطمینان داده که با برنامه‌ریزی انجام‌شده برای افزایش ظرفیت تولید، محصولات خود را در مراحل بعدی فروش سامانه یکپارچه عرضه خواهد کرد.

این خودروساز همچنین تاکید کرده، با توجه به اینکه شیوه فروش در سامانه یکپارچه به صورت اولویت‌بندی و بدون قرعه‌کشی است، تقاضا برای محصول پرطرفدار هایما بسیار بالاتر از ظرفیت تولید سال جاری بوده و به همین دلیل در صورت عرضه در مرحله دوم، بسیاری از متقاضیان برای مدت طولانی در صف انتظار می‌ماندند و قطعا تحویل خودروی آنان به سال آینده موکول می‌شد.

ارسال نظر