توصیه مهم به ثبت نام کنندگان خودرو در سامانه یکپارچه

مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو گفت: امروز رایزنی‌های لازم برای کسب اطلاعات حساب وکالتی مردم از بانک‌های عامل انجام شده و تا ساعت ۱۲ امشب تمام اطلاعات متقاضیان در اختیار سامانه یکپارچه قرار خواهد گرفت.

توصیه مهم به ثبت نام کنندگان خودرو در سامانه یکپارچه

دومین مرحله فروش خودرو در سامانه یکپارچه از سوم خردادماه آغاز شده و متقاضیان تا پایان روز چهارشنبه ۱۰ خردادماه فرصت دارند تا نسبت به انتخاب خودرو در سامانه یکپارچه اقدام کنند.

فقط متقاضیان واجدشرایط که اطلاعات آنها از سوی بانک‌ها به سامانه ارسال شده است می‌توانند در تاریخ مذکور ۵ اولویت خودرویی به منظور تشکیل فهرست نوبت دهی در سامانه انتخاب نمایند و زمان ثبت نام تاثیری در اولویت عرضه خودرو ندارد.

درحال حاضر ثبت نام متقاضیان در سامانه یکپارچه در چهارمین روز متوالی درحال انجام است اما متاسفانه برخی بانک‌ها هنوز اطلاعات حساب وکالتی مشتریانی که نسبت به واریز ۱۰۰ میلیون تومان اقدام کرده‌اند را به وزارتخانه ارسال نکردند که همین موضوع باعث شده در زمان ثبت نام متقاضی با اخطار عدم امکان ورود به سایت روبرو می‌شود.

تقدسی مدیر سامانه یکپارچه در همین ارتباط گفت: امروز رایزنی‌های لازم برای کسب اطلاعات حساب وکالتی مردم از بانک‌های عامل انجام شده و تا ساعت ۱۲ امشب تمام اطلاعات متقاضیان در اختیار سامانه یکپارچه قرار خواهد گرفت.

وی افزود: متقاضیان از فردا می‌توانند بدون نگرانی نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

به گفته تقدسی تا الان یک میلیون نفر پیش ثبت نام خود را در سامانه یکپارچه انجام دادند و روند ثبت نام تا ۱۰ خردادماه ادامه دارد.

ارسال نظر