گفت و گوی روزگار خودرو با مدیر کل روابط عمومی سازمان حمایت:

تایید قیمت خودروهای مونتاژی / فردا جزئیات بیشتر اعلام می‌شود

مدیر کل روابط عمومی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت: قیمت خودروهای مونتاژی مورد تایید سازمان حمایت است و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

تایید قیمت خودروهای مونتاژی / فردا جزئیات بیشتر اعلام می‌شود

روز گذشته قیمت جدید ۱۷ خودروی مونتاژی اعلام شد که تمامی این قیمت‌ها با کاهش همراه بود. اما در این میان نکته مهمی وجود دارد و آن مربوط به قیمت خودروهای مونتاژی به فروش رسیده در دور اول ثبت نام سامانه یکپارچه است. قیمت‌ خودروهای مونتاژی فروش رفته در دور اول بالاتر از نرخ‌های اعلامی جدید است. بنابراین خریداران در سردرگمی قرار گرفته‌اند. برای بررسی بیشتر این موضوع گفت و گویی با حسین زاده قشمی، مدیر کل روابط عمومی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان انجام دادیم.

قشمی در خصوص قیمت خودروهای مونتاژی به روزگار خودرو گفت: قیمت خودروهای مونتاژی مورد تایید سازمان حمایت است و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد. شورای رقابت نهاد بالادستی ما است و نمی‌توانیم این قیمت‌ها را رد کنیم.

وی ادامه داد: فقط در زمینه اطلاع رسانی قیمت‌ها از طریق شورای رقابت مشکلاتی وجود داشته که در جلسه فردا صبح این مشکلات بررسی می‌شود. جزئیات قیمت‌ خودروهای مونتاژی نیز فردا صبح اعلام خواهد شد.

مدیر کل روابط عمومی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در خصوص مشکل قیمت‌گذاری خودروهای مونتاژی در سامانه یکپارچه گفت: مشکلی در خصوص قیمت بالاتر خودروی مونتاژی نسبت به نرخ جدید اعلامی در دور اول فروش سامانه یکپارچه خودرو وجود داشت. یکی از جزئیاتی که باید شورای رقابت باید به سازمان حمایت اعلام کند همین است که خریداران خودروهای مونتاژی دور اول باید مابه‌التفاوت قیمت باید بدهند یا خیر. ضمن این که قیمت‌ها از چه تاریخی لازم‌الاجرا است.

ارسال نظر