این دو خودرو دوباره گران شدند!

قیمت خودرو امروز ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ در برخی از محصولات روند کاهشی و در برخی دیگر نیز افزایش اندکی را تجربه کرد. روند قیمتی، فعلا ثابت و بدون تلاطم است.

قیمت خودرو ۱۰ خرداد ماه ۱۴۰۲ با تغییراتی نسبت به روز گذشته همراه شد.

امروز بازار خودرو روند باثبات را آغاز کرد و در اکثر محصولات ثبات قیمتی نسبت به روزهای گذشته پایدار بود. چنانکه در بازار خودروهای داخلی، اکثرا نوسان‌های قیمتی اندکی به چشم می‌خورد که شامل افزایش و کاهش قیمت می‌شود. اما در بازار خودروهای مونتاژی به‌غیر از چند مورد، سایر محصولات تغییرات قیمتی نداشتند.

در سایت‌های خرید و فروش ، قیمت خودرو در لحظه نگارش این گزارش به این شرح ثبت شده است:

قیمت پراید ۱۳۱ با پنج میلیون تومان کاهش، به قیمت ۳۳۵ میلیون رسید. اما پراید ۱۱۱ درهمان قیمت ۳۵۵ میلیون تومان، بدون تغییر باقی ماند.

پژو پارس LX TU ۵، ساخت ۱۴۰۱ که در دو روز گذشته ۶ میلیون تومان کاهش قیمتی تجربه کرده بود، امروز ۱۰ خردادماه نیز با ۸ میلیون دیگر کاهش، به ۶۱۷ میلیون تومان رسید.

پژو ۲۰۷ i دنده‌ای، ساخت ۱۴۰۱ که دو روز اخیر یک میلیون تومان کاهش را تجربه کرده بود، دوباره یک میلیون تومان افزایش یافته و به مبلغ ۶۵۵ میلیون تومان خرید و فروش شد. بنابراین باید گفت که این خودرو فعلا در ثبات کامل قیمتی است.

پژو ۲۰۶ تیپ ۲ نیز که روز گذشته کاهش ۱۳ میلیون تومانی را تجربه کرده بود، با ۵ میلیون تومان افزایش به مبلغ ۵۲۵ میلیون تومان رسید.

ارسال نظر