افزایش قیمت خودرو کار دست وزیر صمت داد / زمان استیضاح در مجلس

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: در حال حاضر یک مورد استیضاح آقای فاطمی امین را داریم که باتوجه به تعطیلی هفته آینده مجلس بعد از بازگشت نمایندگان به مجلس در ۱۰ اردیبهشت این استیضاح به صحن می‌آید.

افزایش قیمت خودرو کار دست وزیر صمت داد / زمان استیضاح در مجلس

محمد حسینی درباره این‌که مجلس شورای اسلامی در هفته‌های اخیر استیضاح برخی از وزرا را در دستور کار قرار داده است، آیا دولت پیرامون این استیضاح‌ها با مجلس وارد گفت‌وگو شده است یا خیر، گفت: سه‌شنبه هفته گذشته ۳ استیضاح از هیأت رئیسه مجلس به کمیسیون‌های تخصصی ارجاع داده شد، یکی از آن‌ها مربوط به آقای ساداتی‌نژاد بود که در حال حاضر بحث استیضاح ایشان منتفی شده است. فرد دیگر آقای فاطمی‌امین بودند که در کمیسیون صنایع مطرح شد و به هر حال قرار شد استیضاح به صحن علنی مجلس بیاید. استیضاح دیگر در ارتباط با آقای خاندوزی بود که تعدادی امضا داشت و با نمایندگان استیضاح‌کننده گفت‌وگو صورت گرفت که قانع شدند و نصاب افتاد و از دستور خارج شده است.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور بیان کرد: در حال حاضر ما یک مورد استیضاح آقای فاطمی امین را داریم که باتوجه به تعطیلی هفته آینده مجلس بعد از بازگشت نمایندگان به مجلس در ۱۰ اردیبهشت این استیضاح به صحن می‌آید.

وی یادآور شد: این دومین بار است که استیضاح آقای فاطمی‌امین به صحن می‌آید و وی به محورهای سوال شده در استیضاح پاسخ خواهد داد، البته امیدواریم در این مدت نمایندگانی که ایرادات و اشکالاتی دارند، دیدگاه‌های وزارت صمت را مشاهده کنند و توضیحاتی در این مورد به آنها داده شود.

حسینی درباره محورهای استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: بیشترین بحث استیضاح آقای فاطمی امین روی مسئله افزایش قیمت خودرو است که مهم‌ترین محور استیضاح و سوال جدی استیضاح‌کنندگان است.

ارسال نظر