ارائه خدمات رایتل در سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب

رایتل با هدف ارائه خدمات مطلوب به بازدیدکنندگان با شعار «به‌صرفه‌ترین سیم‌کارت کشور»، در این دوره از نمایشگاه حضور یافته است.

ارائه خدمات رایتل در سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب

ارائه خدمات رایتل در سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب

به گزارش روابط عمومی رایتل، این شرکت خدمات ارتباطی به عنوان به‌صرفه‌ترین اپراتور تلفن همراه کشور، با برپایی ۳ غرفه در سی و چهارمین نمایشگاه کتاب که در مصلی تهران برگزار می‌شود، به بازدیدکنندگان سرویس‌های ویژه ارائه می‌دهد.

خدمات و هدایای ویژه رایتل نظیر سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری، اینترنت هدیه و اشتراک رایگان فیدی پلاس برای بازدیدکنندگان از نمایشگاه کتاب در نظر گرفته شده ‌است.

رایتل۱

همچنین بازدیدکنندگان می‌توانند با خرید هر یک از سیم‌کارت‌های رایتل در نمایشگاه کتاب از جوایز ویژه در نمایشگاه، شرکت در قرعه‌کشی هفتگی ۲۰ میلیون تومانی رایتل و بیش از یک میلیون تومان اعتبار خرید دیجیتال، بهره‌مند شوند.

بازدیدکنندگان برای استفاده از خدمات این اپراتور، می‌توانند به غرفه‌های ارغوانی رایتل در نمایشگاه کتاب، واقع در ورودی شماره ۱۹ شبستان مصلی، ضلع غربی محوطه حیاط اصلی مصلی (جنب رواق غربی) و خیابان نمایشگاه بالاتر از ورودی متروی شهید بهشتی، مراجعه کنند.

سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از روز چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه، به مدت ۱۰ روز در مصلی بزرگ تهران برگزار می‌شود.

ارسال نظر