آماده واردات این بنز به کشور باشید!

واردات مرسدس بنز C۲۰۰ به ایران تایید شده و به نظر می‌رسد حداقل دو مدل مرسدس بنز در آینده نزدیک وارد ایران خواهد شد.

آماده واردات این بنز به کشور باشید!

خبرها بیانگر انجام اقدامات لازم از سوی یکی از شرکت‌های واردکننده در جهت اجرای فرایند ثبت سفارش دو محصول از برند مرسدس بنز بوده و این دو خودرو به‌زودی روانه بازار ایران خواهند شد. یکی از این دو خودرو مرسدس بنز C۲۰۰ ۲۰۲۳ است، اما تاکنون جزئیاتی از خودرو دوم اعلام نشده است.

در ادامه با قابلیت‌های این خودرو وارداتی جدید بازار ایران آشنا خواهیم شد.

در طراحی نمای داخلی نسل جدید مرسدس بنز C۲۰۰ از کلاس S الهام گرفته شده است. زمان ورود به کابین این خودرو یک نمایشگر بزرگ ۱۱.۹ اینچی و یک نمایشگر ۱۲.۳ اینچی در برابر راننده توجه‌ها را به خود جلب می‌کند. این نمایشگرها از جدیدترین مدل از سیستم اطلاعاتی سرگرمی MBUX و دستیار صوتی مرسدس استفاده می‌کنند. طراحی داشبورد و اینکه نمایشگر مرکزی ۶ درجه به سوی راننده زاویه داشته که از تفاوت‌های اصلی این خودرو با S کلاس به حساب می‌آید.

مرسدس بنز C۲۰۰ با موتور ۲ لیتری توربوشارژ در سامانه‌های گمرکی به ثبت رسیده و با همین مشخصات به بازار ورود پیدا خواهد کرد. تازه‌ترین نسل این خودرو در نمای جلو از عناصر طراحی E کلاس و مدل‌های کوچک‌تر CLA و A کلاس استفاده خواهد کرد. در قسمت عقب این خودرو هم عناصر طراحی سری S کلاس دیده می‌شود. به‌صورت کلی C کلاس در طول تاریخ خود هویت مستقلی از نظر طراحی نداشته و همواره براساس E کلاس و S کلاس توسعه یافته است.

طول این سدان پرچمدار مرسدس ۴۶۸ سانتی‌متر، عرض آن ۱۸۶ سانتی‌متر و ارتفاع آن ۱۷۴.۷ سانتی‌متر بوده که نسبت به قبل طول آن ۶.۳۵ میلی‌متر و عرض آن هم ۱ سانتی‌متر افزایش یافته است. همچنین فاصله محوری آن هم ۲.۵۴ سانتی‌متر بزرگتر شده و درحال‌حاضر ۲ سانتی‌متر برای سرنشینان عقب فضای پای بیشتری را ارائه خواهد کرد. البته طراحان ۱ سانتی‌متر ارتفاع آن را کاهش دادند. لازم به ذکر است که حجم صندوق بار این خودرو هم بدون تغییر همان ۵۰۷ لیتر خواهد بود.

منبع: تکراتو
ارسال نظر