آسان‌ترین راه فروش خودروی کارکرده / خودرو۴۵ را بشناسید

خودرو ۴۵ یکی از شرکت‌هایی است که اگر به دنبال فروش فوری خودرویتان باشید حتما باید با آن آشنا شوید.

آسان‌ترین راه فروش خودروی کارکرده / خودرو۴۵ را بشناسید

یکی از دغدغه‌های اصلی فروشندگان خودروی کارکرده در بازار، ترس از کلاهبرداری و همچنین قیمت‌گذاری صحیح و منطقی است. در کنار این موارد انجام کارهای لازم برای فروش خودرو نظیر پرداخت خلافی و تعویض پلاک زمان زیادی می‌برد. اگر دنبال فروش سریع خودرو هم باشید که کار بسیار سخت‌تر می‌شود. اما خودرو ۴۵ شرکتی است که کارها را بسیار ساده کرده است. با استفاده از خدمات خودرو ۴۵ می‌توانید خودروی خود را بدون دردسر و ترس از کلاهبرداری‌ در مدت زمان کوتاهی به فروش برسانید. در ادامه قصد داریم به معرفی این شرکت فعال در حوزه خرید و فروش خودروهای کارکرده بپردازیم.

تاریخچه خودرو ۴۵

شرکت خودرو ۴۵ از اردیبهشت سال ۹۷ فعالیت خود را با ارائه خدمات نوین و تکنولوژی محور در زمینه فروش خودروهای کارکرده آغاز کرد و حال توانسته است خدمات فروش امن، سریع و آسان خودرو را در کل کشور گسترش دهد. در حال حاضر این شرکت در ۱۱ شهر کشور با ۲۰ شعبه فعال است.

خودرو۴۵-۹

مراحل پذیرش مشتری در خودرو ۴۵

فروش خودروی کارکرده در خودرو ۴۵ طی چندین مرحله و کاملاآسان صورت می‌پذیرد. ابتدا پذیرش مشتری و خودرو در شعبه صورت می‌گیرد. سپس کار کارشناسی رنگ و کارشناسی فنی توسط افراد متخصص انجام می‌شود. در مرحله بعدی تعیین و کشف قیمت توسط خودرو ۴۵ انجام می‌شود. در صورت تایید مشتری قرارداد بین خودرو ۴۵ و فروشنده امضا خواهد شد.

از جمله منافع استفاده از خودرو ۴۵ برای فروشندگان می‌توان به مواردی از جمله معامله سریع، کارشناسی رایگان بدنه و فنی، کشف قیمت بر اساس ارزش روز خودرو، انتقال سند مالکیت و دریافت آنی وجه در یک روز کاری، معامله امن، کارشناسی خودرو با مجهزترین تکنولوژی روز، معامله آسان، انجام تمامی خدمات عوارض شهرداری، مالیات، خلافی و تعویض پلاک اشاره کرد. لازم به ذکر است که پشتیبانی ۲۴ ساعته پس از فروش خودرو هم توسط این شرکت انجام می‌شود.

خودرو۴۵-۲

خودرو۴۵-۳

خودرو۴۵-۴

خودرو۴۵-۵

خودرو۴۵-۶

فروش در بازار یا با خودرو ۴۵؟

اگر بخواهیم به مشکلات فروش خودرو توسط فروشنده در بازار اشاره کنیم موارد متعددی وجود دارد. به عنوان مثال فرآیند آگهی خودرو و جذب مشتری ۳ روز تا یک هفته زمان می‌برد. کارشناسی خودرو هم ۱ روز کاری زمان نیاز دارد. انتقال اسناد و مدارک هم در ۱ الی ۲ روز کاری انجام می‌شود. اما در نقطه مقابل با فروش خودرو توسط خودرو ۴۵ تنها با یک بار مراجعه به شعبه انجام می‌شود. کارشناسی تخصصی قبل از معامله تنها در ۴۵ دقیقه به صورت رایگان صورت می‌پذیرد. کشف قیمت هم بر اساس گزارش سلامت و ارزش روز خودرو خواهد بود.

از جمله مشکلات دیگر فروش خودرو در بازار احتمال کلاهبرداری و وجود ایرادات فنی قبل از معامله خودرو است. اما در خودرو ۴۵ معامله توسط کارشناسان حقوقی صورت می‌پذیرد و ضمانت ۷ روزه کارشناسی با ارائه گزارش سلامت خودرو داده می‌شود.

محدودیت‌های فروش خودرو

احسان گائینی، مدیر ارشد فروش خودرو۴۵ درباره محدودیت‌های پذیرش خودرو در گفت‌وگو با خبرنگاران چنین توضیح داد و گفت: در مجموعه خودرو ۴۵ خودروهای ساخت سال‌های قبل از ۱۳۹۰ و ۲۰۱۱ پذیرش نخواهند شد. ضمن این که خودروهای پراید و پژو ۴۰۵ هم در این مجموعه پذیرش نمی‌شوند. علاوه بر مواردی که ذکر شد اگر خودرویی بالای ۲۰۰ هزار کیلومتر هم کارکرد داشته باشد امکان پذیرش آن در خودرو ۴۵ وجود ندارد. تمامی این موارد به این دلیل است که خودروهای پژو ۴۰۵ و پراید عموما خودروی کار محسوب می‌شوند. ضمن این که تشخیص سلامت خودروهای با سال ساخت قدیمی و کارکرد بالا سخت خواهد شد.

خودرو۴۵-۸۸۸

چشم‌انداز خودرو ۴۵ در ۱۴۰۲

مدیر ارشد فروش خودرو۴۵ درباره چشم انداز این شرکت در سال ۱۴۰۲ اظهار کرد: پیش‌بینی می‌کنیم که در سال آینده تعداد شهرهای فعال این شرکت به ۵۰ و تعداد شعب به ۱۰۰ عدد برسد. علاوه بر این در چشم‌انداز ۱۴۰۲ پیش‌بینی به کارگیری ۵۰۰ پرسنل در شرکت را داریم. لازم به ذکر است که انتظار می‌رود بررسی‌های ماهانه خودرو ۴۵ در سال ۱۴۰۲ به تعداد ۲۰ هزار عدد برسد.

ارسال نظر