هشدار جدی به ثبت‌نام کنندگان خودرو در سامانه یکپارچه

متقاضیانی که می خواهند خودروی خود را تغییر دهند، بایستی دقت کنند هنگام ویرایش اطلاعات، گزینه انصراف از طرح را انتخاب نکند؛ چرا که به طور کلی از طرح خارج می‌شوند، در حقیقت بایستی گزینه لغو سفارش را انتخاب کرده و خودروی خود را تغییر دهند.

هشدار جدی به ثبت‌نام کنندگان خودرو در سامانه یکپارچه

سخنگوی وزارت صمت ضمن تاکید بر اینکه این مهلت امشب (١٨ فروردین ماه) به اتمام می‌رسد، اظهار کرد: امشب، پایان مهلت ثبت‌نام جاماندگان طرح خودروهای داخلی است و از ۱۶ فروردین ماه سایت سامانه یکپارچه خودرو برای جاماندگان باز شده بود؛ بنابراین تا پایان امروز (۱۸ فروردین ۱۴۰۲) متقاضیان مهلت دارند با مراجعه به سامانه http://esalecar.ir ثبت‌نام خود را تکمیل کنند.

وی تاکید کرده است که متقاضیانی که می خواهند خودروی خود را تغییر دهند، بایستی دقت کنند هنگام ویرایش اطلاعات، گزینه انصراف از طرح را انتخاب نکند؛ چرا که به طور کلی از طرح خارج می‌شوند، در حقیقت بایستی گزینه لغو سفارش را انتخاب کرده و خودروی خود را تغییر دهند.

قالیباف خاطر نشان کرد: هر خودرو، دارای قرعه‌کشی به لحاظ نوبت دهی است و به این ترتیب به همه متقاضیان این طرح خودرو تعلق خواهد گرفت و برای اینکه تقدم و تاخر زمان تحویل خودرو مشخص شود از قرعه کشی استفاده می‌شود.

منبع: برنا
ارسال نظر