هجوم ایرانی‌ها برای خرید این خودرو

مدیر عملیات فروش ایران خودرو گفت: در مرحله نخست طرح فروش یکپارچه خودرو، خودروی پارس با ۲۳۲ هزار دستگاه، بیشترین متقاضی محصولات ایران خودرو را به خود اختصاص داد.

هجوم ایرانی‌ها برای خرید این خودرو

کیوان پناهی با بیان این مطلب افزود: سال گذشته خودروسازان ثبت نام متمرکز محصولات خود را در سامانه یکپارچه فروش آغاز کردند و با توجه به نبود محدودیت برای ثبت نام، در این طرح هر مشتری بر اساس سلیقه، خودروی مورد نظر خود را در سامانه انتخاب کرد.

وی گفت: در روند ثبت نام، خودروهایی که برای مشتریان جذابیت بیشتری داشت با توجه به اختلاف قیمت بازار و کارخانه، دارای عددهای بالاتری بود که این موضوع موجب شد در بعضی از محصولات که تقاضا بیشتر بود و ظرفیت تولید متناسب بازار نبود مجبور شویم با وجود میل باطنی، موعد تحویل را در سال ۱۴۰۳ تعیین کنیم، اما عمده محصولات در نیمه نخست ۱۴۰۳ تحویل داده خواهد شد و متعهد به تحویل به موقع خودروها هستیم

به گفته پناهی بیشترین درخواست ثبت نام بر روی خودرو پارس بود که بیش از ۲۰۰ هزار دستگاه در این نوع محصول ثبت نام شده و بعد از آن هم خودرو۲۰۷ بیشترین متقاضی را داشته است.

وی ادامه داد: امسال عمده محصولات تولیدی ما برای دو محصول ۲۰۷ و پارس است که برنامه تولید امسال بالای ۱۰۰ هزار دستگاه خودرو پژو پارس و ۷۰ هزار خودرو ۲۰۷ است که تحویل مشتریان خواهیم داد.

پناهی با اشاه به آمار دقیق ثبت نام در طرح یکپارچه خودرو گفت: برای خودروی پژو پارس ۲۳۲ هزار دستگاه و برای خودرو ۲۰۷ تعداد ۱۶۰ هزار در سامانه ثبت نام شده است.

وی با اشاره به برنامه های فروش این شرکت خودروسازی در سال جدید ادامه داد: با توجه به اعلام و هماهنگی‌های انجام شده با وزارت صمت، پیش بینی می‌کنیم که در اواخر اردیبهشت یا خرداد ۱۴۰۲ , مرحله فروش جدید در ایران خودرو آغاز شود که برنامه ریزی آن بر عهده وزارت صنعت است و زمان دقیق آن را متعاقبا اعلام خواهیم کرد.

پناهی افزود: برنامه تولید امسال ایران خودرو حدود ۹۰۰ هزار دستگاه است و با هدف گذاری که انجام شده، روزانه سه هزار دستگاه تولید و به بازار عرضه می‌کنیم.

مدیر عملیات فروش ایران خودرو ادامه داد: قطعاً برای ثبت نام‌هایی که از شب گذشته اولویت‌های آن اعلام شده است تلاش خواهیم کرد خودرو را به موقع به مشتریان تحویل دهیم و در برخی موارد ممکن است بتوانیم در بازه‌های زمانی اول فصل خودروها را تحویل دهیم که رضایت مشتریانی را که در این طرح ثبت نام کردند به دست آوریم.

ارسال نظر