نیسان جی تی آر ۲۰۲۴ از راه رسید

نیسان از پکیج جدید نیسمو برای GT-R مدل ۲۰۲۴ رونمایی کرد. از جمله بهبودهای این خودرو می‌توان به پکیج‌های تایپ ۱ و ۲ ریستینگ اسپرت اشاره کرد که باعث افزایش حداکثر سرعت خودرو می‌شوند.

نیسان جی تی آر ۲۰۲۴ از راه رسید

علیرغم اینکه نسل R ۳۵ نیسان GT-R از سال ۲۰۰۷ تاکنون در بازار حضور دارند اما ژاپنی‌ها با روش‌های گوناگون آن را به‌روز نگه داشته‌اند و اخیراً هم نیسمو برخی پکیج‌های ارتقا را برای آن معرفی کرده است. گودزیلا در بازار ژاپن با پکیج‌های تایپ ۱ و ۲ ریستینگ اسپرت در دسترس خواهد بود که علاوه بر مدل ۲۰۲۴ این خودرو ، مالکان مدل‌های قبلی نیز می‌توانند آن را سفارش دهند. پکیج تایپ ۱ فقط مختص مدل‌های نیسمو بوده درحالی‌که تایپ ۲ را می‌توان برای مدل استاندارد سفارش داد.

نیسان GT-R مدل ۲۰۲۴ نیسمو در صورت تجهیز به پکیج تایپ ۱ از محدود کننده سرعت متفاوتی برای جلوگیری از خطرات مرتبط با تفاوت سرعت در زمان رانندگی در پیست سود می‌برد. اگرچه ما معنی این گفته‌های نیسان را نمی‌دانیم اما باید گفت مالکان خودروی یاد شده که می‌خواهند با سوپرکار خود راهی پیست شوند باید ۲۲۳۰ دلار برای پکیج یاد شده بپردازند. همچنین دیگر تغییر رخ داده با سفارش این پکیج ماژول کنترل پیشرانه متفاوت خواهد بود. ماژول یاد شده را می‌توان روی تمامی GT-R های مدل ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۴ نصب کرد درحالی‌که مدل‌های ۲۰۱۵ با ماژول کنترل گیربکس به‌روز نیز در دسترس هستند. باید خاطرنشان ساخت قیمت هر ماژول بسته به مدل تولیدی خودرو متفاوت خواهد بود.

پکیج تایپ ۲ جالب‌تر به نظر می‌رسد زیرا گشتاور بیشتری را در دورهای پایین‌تر ارائه می‌کند و به این ترتیب خودرو شتاب گیری بهتری خواهد داشت. این پکیج از ماژول کنترل پیشرانه و گیربکس جدید به همراه بهبود فشار بوست و بازنگری گیربکس برای تعویض‌های سریع‌تر سود می‌برد. نیسمو برای پکیج یاد شده ۲۶۰۰ دلار طلب می‌کند و مدل‌های ۲۰۰۹ تا ۲۰۲۴ نیسان GT-R می‌توانند از آن استفاده کنند. یک کیت تایپ ۳ هم برای مدل‌های ۲۰۰۷ تا ۲۰۰۹ در دسترس است که تمامی موارد تایپ ۲ را در بر داشته و پیشرانه را نیز بهبود می‌بخشد تا تمامی پتانسیل‌های خود را آزاد کند. این پکیج قیمت ۲۵۰۰ دلاری خواهد داشت اما اگر قبلاً پکیج تایپ ۲ سفارش داده شده باشد قیمت تایپ ۳ به ۱۶۵۰ دلار کاهش خواهد یافت. به عنوان نکته پایانی باید گفت اگرچه فعلاً خبر دقیقی از معرفی جانشین GT-R R ۳۵ در دست نیست اما ژاپنی‌ها کار روی نسخه برقی R ۳۲ اسکای لاین را شروع کرده‌اند.

ارسال نظر