لیست قیمت جدید خودرو در بازار (۱۳ دی)

قیمت خودرو پس از پشت سر گذاشتن یک موج گرانی، روند نوسانی را در پی گرفت. البته در این میان همچنان خودروهایی هستند که هنوز روند نزولی بازار بر آن‌ها تاثیر نگذاشته است.

لیست قیمت جدید خودرو در بازار (۱۳ دی)
قیمت خودرو صفر داخلی روز سه‌شنبه، ۱۳ دی ۱۴۰۱، با توجه به آمار و قیمت روزانه سایت دیوار با تغییراتی همراه شد.

قیمت خودرو در سایت‌های آگهی و خرید و فروش خودرو همچنان نوسانی است. اما به نظر می‌رسد قیمت‌ها در بازار آزاد روند دیگری را طی می‌کنند. بررسی‌ها نشان می‌دهد قیمت خودرو در روزهای گذشته با ریزش عجیب و ناگهانی همراه شد. اما این ریزش ادامه‌دار نبود و خودروها در بازار با نوسان قیمتی مواجه شده‌اند.

قیمت خودرو صفر داخلی در لحظه نگارش این گزارش در بازار ایران به شرح زیر است:

پراید ۱۱۱ که تولید آن مدت‌هاست متوقف شده، امروز هم وارد بازه جدید قیمتی شد. این خودرو امروز صبح نیز مانند روزهای گذشته، پنج میلیون تومان گران شد و اکنون در قیمت ۲۷۸ میلیون تومان به فروش می‌رسد. پراید ۱۳۱ نیز پنج میلیون تومان گران شد و امروز به نرخ ۲۶۴ میلیون تومان عرضه می‌شود.

تارا اتوماتیک هم که در هفته‌های گذشته با افزایش قیمت قابل‌توجهی همراه شد، امروز پنج میلیون تومان گران و به نرخ ۷۳۵ میلیون تومان در بازار خرید و فروش شد.

پژو ۲۰۷ اتومات پس از روزها افزایش قیمت، امروز در محدوده قیمتی ۷۷۰ میلیون تومان خرید و فروش شد.

خودرو دنا معمولی هم که روزها بود که با ثبات قیمت همراه شده بود، امروز سه میلیون تومان گران و در قیمت ۵۹۰ میلیون تومان در بازار عرضه شد.

پژو پارس اتوماتیک که در روزهای گذشته جهش قیمتی زیادی را تجربه کرد، اما امروز ۱۱ میلیون تومان افزایش قیمت را تجربه کرد و در قیمت ۶۵۴ میلیون تومان در بازار خودرو کشور عرضه شد.

قیمت-خودرو-۱۳دیی

ارسال نظر