قیمت خودرو به خاطر این خبر ارزان شد

اعلام قیمت خودروهای مونتاژی از سوی شورای رقابت تاحد قابل توجهی بر روند رکود بازار اضافه کرده چرا که در قیمت‌های جدید شورای رقابت قیمت خودروهای مونتاژی کاهش قابل توجهی دارد و این موضوع نیز تاثیرات خود را بر قیمت این خودروها در بازار گذاشته است.

قیمت خودرو به خاطر این خبر ارزان شد

بازار خرید و فروش خودرو طی روزهای اخیر با روند کاهشی قیمت‌ها روبرو شده است به نحوی که نه معامله‌ای انجام می‌شود و نه کسی مایل به خرید خودرو است.

همه به نوعی منتظر کاهش بیشتر قیمت‌ها هستند چرا که با آغاز دومین مرحله فروش خودرو در سامانه یکپارچه بخشی از تقاضا به سمت خرید خودرو از سامانه رفته و بازار در رکود معاملاتی قرار دارد.

نکته قابل توجه اینجاست اعلام قیمت خودروهای مونتاژی از سوی شورای رقابت نیز تاحد قابل توجهی بر روند رکود بازار اضافه کرده است چرا که در قیمت‌های جدید شورای رقابت قیمت خودروهای مونتاژی کاهش قابل توجهی پیدا کرده و این موضوع نیز تاثیرات خود را بر قیمت این خودروها در بازار گذاشته است.

به گفته موتمنی رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو، روند کاهش قیمت‌ها که از دو هفته پیش آغاز شده همچنان ادامه دارد و ۱۰ الی ۱۸ درصد کاهش قیمت در اکثر محصولات داخلی و مونتاژی محسوس است. البته چنانچه روند واردات هم ادامه‌دار شود، تاثیر بیشتری بر کاهش قیمت خودروها در بازار خواهد داشت.

نام خودرو قیمت امروز بازار 19 اردیبهشت ماه
سورن پلاس 560 میلیون تومان
دنا پلاس 670 میلیون تومان
پژو206 تیپ دو 535 میلیون تومان
پژو پارس 548 میلیون تومان
رانا پلاس 542 میلیون تومان
تارا دستی 700 میلیون تومان
تارا اتوماتیک 885 میلیون تومان
پژو207 اتوماتیک 906 میلیون تومان
دنا پلاس توربور اتوماتیک 900 میلیون تومان
سورن پلاس دوگانه سوز 625 میلیون تومان
تیبادو 350 میلیون تومان
ساینا S 358 میلیون تومان
کوئیک 352 میلیون تومان
کوئیک پلاس اتوماتیک 441 میلیون تومان
کوئیک R پلاس اتوماتیک 450 میلیون تومان
کوئیک اس 364 میلیون تومان
شاهین 596 میلیون تومان
تیبا 341 میلیون تومان
هایما S7 یک میلیارد و 605 میلیون تومان
منبع: تسنیم
ارسال نظر