قیمت جدید پراید اعلام شد (۱۹ فروردین ۱۴۰۲)

باتوجه به تغییرات قیمت دلار در روزهای اخیر و تصمیمات جدید درباره تغییر قیمت کارخانه‌ای خودروها، روند قیمت خودروها در بازار نیز با تغییرات مواجه است و برخی خودروها با افزایش ۲۰ تا ۳۰ میلیون تومانی همراه بوده‌اند.

قیمت جدید پراید اعلام شد (۱۹ فروردین ۱۴۰۲)

در بین خودروهای پراید، مدل ۱۱۱ آن امروز بدون تغییر با قیمت ۳۵۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد و مدل ۱۳۱ آن نیز بدون تغییر با همان ۳۳۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

پراید ۱۵۱ اما افزایش قیمت داشت به طوری که مدل ۱۴۰۱ آن با ۱۵ میلیون تومان افزایش به ۲۹۰ میلیون تومان رسید و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز با ۱۲ میلیون تومان افزایش به ۲۷۸ میلیون تومان رسید.

خودروهای تیبا نیز در این مدت از افزایش قیمت‌ها در امان نبودند به طوری که تیبا صندوق‌دار SX مدل ۱۴۰۱ با افزایش ۱۶ میلیون تومانی به ۳۵۵ میلیون تومان و مدل ۱۴۰۰ آن نیز با ۱۴ میلیون افزایش به ۳۴۵ میلیون تومان رسیده‌ است.

قیمت خودروی کوییک هم بالا رفت

خودروی کوییک دنده‌ای معمولی مدل ۱۴۰۰ با افزایش ۱۵ میلیون تومانی به ۳۵۵ میلیون تومان رسید و کوییک دنده‌ای معمولی مدل ۱۴۰۱ نیز با افزایش ۱۸ میلیون تومانی به ۳۶۷ میلیون تومان رسید.

خودروی کوییک اتوماتیک مدل ۱۴۰۰ با افزایش ۱۲ میلیون تومانی به ۴۵۲ میلیون تومان رسید و مدل ۱۴۰۱ آن نیز با افزایش ۱۵ میلیون تومانی به ۴۶۴ میلیون تومان رسید.

ارسال نظر