صحبت های عجیب مدیرعامل سایپا / کاهش ۵۰۰ درصدی مراجعه صاحبان شاهین به نمایندگی‌ها!

مدیر عامل سایپا گفت: تولید روزانه سایپا بدون احتساب روزهای تعطیل به ۲ هزار و ۴۵۰ دستگاه رسیده است.

صحبت های عجیب مدیرعامل سایپا / کاهش ۵۰۰ درصدی مراجعه صاحبان شاهین به نمایندگی‌ها!

تیموری مدیرعامل سایپا گفت: در دولت گذشته تولید در این گروه صنعتی به کمترین میزان رسید که معادل ۳۷۷ هزار دستگاه بود؛ به طوریکه در نیمه نخست سال ۱۴۰۰ به تیراژ روزانه یک هزار و ۵۰ دستگاه رسید.

او گفت: نخستین پروژه ما در سایپا افزایش تولید بود، به طوریکه سال گذشته تولید روزانه سایپا به ۲ هزار و ۵۰ دستگاه رسید و در سال جاری بدون احتساب روز‌های تعطیل این تیراژ به روزانه ۲ هزار و ۴۵۰ دستگاه افزایش یافته است.

تیموری ادامه داد: سال گذشته سه هزار و ۲۰۰ نفر نیروی کارگر و مهندس در سایپا به منظور افزایش تولید جذب شد.

او گفت: فروش لوازم یدکی در بازار از سوی سایپا که در دولت قبل به یک هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان کاهش یافته بود، سال گذشته به ۶ هزار میلیارد تومان افزایش یافت و به این ترتیب مردم و مشتریان در نمایندگی‌ها معطل نماندند.

مدیر عامل سایپا گفت:بیش از ۲۴۰ پروژه کیفیت در خودروسازی و زنجیره قطعه‌سازی به این منظور تعریف شد، به طوریکه در خودرویی نظیر شاهین تا ۵۰۰ درصد مراجعه مردم به نمایندگی‌ها کاهش یافت.

تیموری گفت: سال گذشته ۵۱۷ هزار دستگاه خودرو در گروه صنعتی سایپا تولید شد که در طول ۶ سال گذشته بی سابقه بود. همچنین در نیمه دوم سال گذشته همه محصولات سایپا از قرعه کشی خارج شدند.

مدیرعامل سایپا به افتتاح مدرن‌ترین خط تولید موتور کشور با اتوماسیون بالای ۶۰ درصد در سایپا اشاره کرد و گفت: اکنون سه خودروی این گروه صنعتی که منتظر موتور بودند به همین قوای محرکه مجهز می‌شوند که به دست کارشناسان و کارگران همین مجموعه و بدون هیچ وابستگی نرم‌افزاری و سخت‌افزاری به خارج از کشور به بهره‌برداری رسید، در حالی که تامین آن از خارج نیازمند حداقل ۳۰ میلیون یورو سرمایه‌گذاری بود.

او گفت: افتتاح مدرن‌ترین خط رنگ زامیاد در شهریورماه، همچنین افتتاح کارخانه مگاموتور شماره ۳ در مجموعه کفش ملی را دو پروژه توسعه دیگر این گروه خودروسازی عنوان کرد و گفت: در مجموعه مگاموتور شماره ۳ آخرین نسل موتور‌های جهان (GDI) که موتور‌های یک تا ۲.۵ لیتری هستند، تولید خواهد شد که این موتور‌ها بیش از ۲۵ درصد کاهش مصرف سوخت و افزایش ۴۰ درصدی راندمان را به دنبال خواهد داشت و آماده هستیم موتور‌های تولیدی در این مجموعه را به همه خودروسازان کشور عرضه کنیم.

تیموری گفت:از تولید نخستین خودروی آریا با موتور هیبریدی و با مصرف سوخت کمتر از ۱.۵ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر پیمایش در سال آینده خبر داد.

ارسال نظر