پیش تر، از استانداردهایی که قرار است در سال ۱۴۰۲ به خودروهای تولید داخل اضافه شود، خبری کار کردیم و توضیح دادیم که براساس برنامه های سازمان استاندارد و وزارت صمت قرار است استانداردهای اجباری جدیدی به خودروها اضافه شود. براساس زمان بندیای که در گزارش سالانه وزارت صمت منتشر شده بود، چراغ روشنایی روز یا دی لایت استانداردی بود که از آغاز امسال به خودروهای تولید داخل اضافه می شد و حالا تصاویر رانا پلاس با دی لایت توسط مخاطبان اسب بخار از خط تولید ایران خودرو برای ما ارسال شده است که نشان می دهد رانا پلاس به دی لایت مجهز شده است.
بر این اساس، رانا پلاس و رانا پلاس پاناروما با دو کد کلاس ۶۱۰۱۷ و ۶۱۵۰۸ تا پایان سال به سنسور نور، سنسور پایش فشار باد تایرها (TPMS) و سامانه کنترل پایداری الکتریکی نیز مجهز می شوند و با توجه به برنامه های ایران خودرو و وجود زیرساخت، احتمالاً امکاناتی مثل سنسور باران و سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی هم به این خودرو اضافه خواهد شد.
رانا پلاس با کد اتاق ۶۱۰۱۷ به پیشرانه ۱.۶ لیتری TU۵ مجهز است که توان تولید نهایت قدرت ۱۰۵ اسب بخار و نهایت گشتاور ۱۴۲ نیوتن متر را دارد و قدرت از طریق جعبه دنده ۵ سرعته به چرخ های جلو منتقل می شود. رانا پلاس با کد اتاق ۶۱۵۰۸ که همان رانا پلاس سقف شیشه ای است پیشرانه TU۵ پلاس را دارد که با داشتن زمان بندی متغیر سوپاپ ها توان تولید نهایت قدرت ۱۱۳ اسب بخار و نهایت گشتاور ۱۴۴ نیوتن متر را دارد و جعبه دنده هم از نوع ۶ سرعته دستی است.
رانا پلاس سقف شیشه ای یا همان کد اتاق ۶۱۵۰۸ نسخه فول آپشن از رانا پلاس است که هم پیشرانه قوی تری دارد و هم گیربکس بهروزتری برای انتقال قدرت آن استفاده شده است. این خودرو به امکانات نسبتاً خوبی نظیر فرمان کمکی برقی، کروز کنترل، سقف پانارومیک، دو کیسه هوا، آینه های کناری برقی، تهویه دستی، سنسور پارک عقب و… مجهز است، اما نسخه سقف فلز این خودرو عملاً به غیر از اضافه شدن استانداردهای جدید تفاوت چندانی با ۲۰۶ تیپ ۵ ندارد و می توان گفت همان پژو ۲۰۶ تیپ ۵ است در لباسی دیگر.
خودروازقیمت ۲۰۰میلیون تومان کارمندجماعت وفقرانمیتوانندبخرند مانظام اسلامی را دوست داریم
دوباره ثبت نام بکنید حسساب وکالتی پول حتی ۱۰۰ تومن نداشتم بنویسیم خواهشن دوباره ثبت نام کنید ۷ بار قرعه کشی شرکت کردم اسمم در نیومد وحالا هم پول برای حساب وکالتی نداشتم یک فکری به حال ما بکنید ۶۰ سالم اسن یک ماشین ندارم
کسانی که میگند، اگر واردات خودرو آزاد بشه و یا خودرو دست دوم خارجی بیاد، صنعت خودرو سازی ما دچار مشکل میشه و کارگران آن بیکار میشوند، آیا مافیای خودرو، واقعاً به فکر ۵ هزار کارگر بیکار شده هستند، و یا عوام فریبی میکنند. اگر هم واقعا به فکر آنها هستند، آیا برای بقیه مردم هم دلسوزی میکنند؟ بقیه مردم چه گناهی کرده اند که باید این همه هزینه گرانی خودرو را تحمل کنند. اگر هزینه بیکاری ۵ هزار کارگر را هم به هزینه واردات خودرو اضافه کنیم، باز هم از هزینه تحمیلی صنعت خودرو سازی ایران کمتر خواهد بود. این پولها خوردن نداره، هزینه دوا و درمان عزیزان تان خواهد شد.
یه دیلایت به ماشین اضافه میکنین ۱۰میلیون گرون میکنین ماشینو 😂هالا فردا پراید یه دیلایت اضافه میکنه بجا ۳۰۰میلیون میفروشه ۳۱۰میلیون ماشین همون ماشینه فقط ملتو خر فرض کردین یه چراغ چپو راست میکنن قیمت میکشین روش
حالا دیلایت بهش اضافه کردن چه فایده که دیسکهای عقب رو حذف کردن و باز برگشتن به بیست سال قبل و ترکز عقب کاسه ای گذاشتن براش
ظلم علنی خودرو سازها و حمایت کننده گان آنها وانحصار ظالمانه خودرو بیانگر بی ارزشی و بی اهمیتی نسبت به ملت ایران است
وضعیت خودرو داره نظام رو به لجن میکشه،مسولان نظام هم که چشمشون روی همه چی بستن