سکته در معاملات خودرو / قیمت‌های جدید کی اعلام می‌شود؟

در حال حاضر اعلام خبر تغییرات قیمتی خودروها باعث شده تا توقف معاملات در بازار اتفاق افتاده و حتی تعدادی از خودروها با رشد قیمت‌ روبه رو شوند.

سکته در معاملات خودرو / قیمت‌های جدید کی اعلام می‌شود؟

در پانصد و پنجاه و هفتم جلسه امروز شورای رقابت مورخ ۱۴۰۲/۰۱/۱۵ که ساعت ۳ بعدازظهر برگزار می‌شود قرار شد قیمت خودرو تعیین تکلیف شود و بازار با قیمت های جدید انواع خودروهای داخلی روبه رو شود.

در حال حاضر هم اعلام خبر تغییرات قیمتی خودروها باعث شده تا توقف معاملات در بازار اتفاق افتاده و حتی تعدادی از خودروها با رشد قیمت‌ روبه رو شوند. البته این موضوع مقطعی است و این امر به میزان افزایش قیمت خودروهای داخلی در کارخانه بستگی دارد.

رصد بازار نشان می دهد امروز قیمت سورن پلاس دوگانه سوز ۷۰۱ میلیون تومان، پژو پارس ۵۹۸ میلیون تومان، پژو۲۰۶ تیپ دو ۶۰۵ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۹۸۲ میلیون تومان، رانا پلاس ۶۱۲ میلیون تومان و تارا اتوماتیک ۹۹۵ میلیون تومان قیمت گذاری شده است. علاوه بر این تیبا دو به قیمت ۳۹۸ میلیون تومان و کوئیک به قیمت ۳۹۵ میلیون تومان رسیده است.

در محصولات سایپا کوئیک اس با قیمت ۴۱۲ میلیون تومان، شاهین ۶۹۰ میلیون تومان، سایپا ۱۵۱ با قیمت ۳۰۰ میلیون تومان و تیبا ۳۸۸ میلیون تومان مورد معامله قرار می گیرد.

همچنین دنا پلاس توربو دستی با قیمت ۸۶۲ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ تیپ سه ۶۳۰ میلیون تومان، و هایما اس ۷ پلاس یک میلیارد و ۷۴۵ میلیون تومان به فروش می رسد.

منبع: تسنیم
ارسال نظر