زمان تحویل خودروهای وارداتی چانگان مشخص شد

چندی قبل، تیموری، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، خبر از تحویل قریب الوقوع چانگان های وارداتی داد. اکنون طبق اطلاعات جدید، این خودرو تیر ماه به دست مشتریان خواهد رسید.

زمان تحویل خودروهای وارداتی چانگان مشخص شد

محمد علی تیموری در نشست خبری‌ای که با حضور خبرنگاران حوزه خودرو برگزار شد، علت تأخیر در تحویل چانگان های وارداتی را تبعیت از استانداردهای کشور عربستان که بر مبنای استانداردهای چین است دانست. وی اظهار کرد این خودروها پس از واردات بر مبنای استانداردهای داخلی که طبق استانداردهای اروپایی‌ست، تطابق داده شده و به زودی به دست مشتریان خواهد رسید.

بر طبق اظهارات مدیر عامل سایپا، قرار بر این بود که چانگان های وارداتی تا اواخر اردیبهشت ماه فرآیند تحویل‌شان به مشتریان آغاز شود، اما اکنون بر طبق اخبار، سایپا قصد دارد چانگان CS ۳۵ پلاس تیپ ۲ و ۳ را براساس اولویت انتخابی در هفته دوم تیر ماه به دست مشتریان برساند و این موضوع به مشتریان نیز اطلاع رسانی شده و حتا تاریخ تحویل خودرو هم برای آن ها هشتم تیر ماه ذکر شده است.

البته لازم به ذکر است که قیمت علی الحساب این خودروها در خروجی گمرک، به ترتیب، ۸۵۰ و ۹۰۰ میلیون تومان و موعد تحویل‌شان هم حداکثر ۹ روز کاری اعلام شده بود. باید منتظر ماند و دید بالاخره چه زمانی پای چانگان های وارداتی به خیابان ها و جاده های کشورمان باز خواهد شد و این خودروها چه تاریخی به دست مشتریان می رسند‌.

قیمت نهایی چانگان ها

قیمت نهایی خودروها مطابق رویه های جاری پس از ارسال دعوت‌نامه و با احتساب کلیه هزینه های قطعی واردات، مالیات بر ارزش افزوده، هزینه شماره گذاری، اسقاط خودرو، بیمه شخص ثالث ،کرایه حمل و سایر عوارض قانونی مشخص خواهد شد.

منبع: اسب بخار
ارسال نظر