خبر مهم برای ثبت نام کنندگان خودرو در سامانه یکپارچه

سخنگوی وزارت صمت گفت: با توجه به افزایش قیمت خودروها، امکان ویرایش اطلاعات و تغییر نوع خودرو در سامانه یکپارچه عرضه خودرو فراهم می‌شود تا متقاضیان در صورت تمایل، نوع خودروی انتخابی خود را تغییر دهند.

خبر مهم برای ثبت نام کنندگان خودرو در سامانه یکپارچه

امید قالیباف ، اظهار داشت: با توجه به افزایش قیمت کارخانه ای خودرو، برای ثبت‌نام کنندگان در «طرح عرضه یکپارچه خودرو» این امکان فراهم می‌شود تا نوع خودروی انتخابی خود را تغییر دهند.

سخنگوی وزارت صمت اظهار داشت: از آنجا که قیمت خودرو به تازگی تغییر کرده است و ثبت‌نام در طرح یکپارچه خودرو و زمان ویرایش آن نیز به پایان رسیده است و متقاضیان خرید خودرو هم متناسب با قیمت‌های قبلی، نسبت به انتخاب نوع خودرو اقدام کرده‌اند، این فرصت برای متقاضیان خرید خودروهای داخلی فراهم خواهد شد تا نسبت به تغییر نوع خودروی خود اقدام کنند.

وی افزود: در اواخر فروردین یا حداکثر اوایل اردیبهشت نوبت‌دهی متقاضیان خرید خودرو در طرح عرضه یکپارچه خودرو مشخص می‌شود و در همان زمان نیز امکان ویرایش اطلاعات در سامانه فراهم خواهد شد تا متقاضیان خرید خودروها از طریق طرح عرضه یکپارچه در صورت تمایل نسبت به تغییر نوع خودرو انتخابی خود اقدام کنند و در واقع خودرویی متناسب با بودجه‌ای که قبلا برای خرید خودرو در نظر گرفته بودند خریداری کند.

منبع: فارس
ارسال نظر