قیمت نهایی خودرو جذاب وارداتی مشخص شد / همه چیز درباره هوندا وزل

به تازگی و با ارسال فراخوان‌های پرداخت، قیمت نهایی هوندا وزل توسط شرکت معین خودرو ایرانیان مشخص شده است.

قیمت نهایی خودرو جذاب وارداتی مشخص شد / همه چیز درباره هوندا وزل

هوندا وزل یکی از کراس اوور‌های غیر چینی و وارداتی بود که خیلی زود توجهات را به خود جلب کرد. کراس اووری متوسط و نسبتا اقتصادی که در بازارهای هدف مختلف آمار فروش خوبی داشته است. سال گذشته بود که شرکت معین خودرو ایرانیان اعلام کرد این کراس اوور را به ایران وارد می‌کند و حتی نمونه‌های اولیه از این خودرو را در نمایشگاه خودروی تهران در معرض بازدید عموم قرار داد. قبل تر نرخ این خودرو در مبادی ورودی ۲ میلیارد و ۳۵ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان اعلام شده بود و حالا با ارسال فراخوان‌های پرداخت، نرخ نهایی هوندا وزل ۲ میلیارد و ۴۷۵ میلیون تومان اعلام شده است.

نام خودرو قیمت نهایی (تومان)
هوندا وزل ۲,۴۷۵,۰۰۰,۰۰۰

هوندا-داخل-۲

مشخصات هوندا وزل

زیر کاپوت هوندا وزل یک پیشرانه ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی (مجهز به فناوری I-VTEC هوندا) قرار دارد که توان تولید نهایت قدرت ۱۲۴ اسب بخار و نهایت گشتاور ۱۴۵ نیوتن متر را دارد. قدرت از طریق جعبه دنده CVT به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود و با این مشخصات، مصرف ترکیبی این کراس اوور به عدد خوب ۶.۳ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر می‌رسد.

از جمله امکانات ایمنی و رفاهی این خودرو می‌توان به؛ کیسه‌های هوای سرنشینان جلو، زانو راننده، جانبی و پرده ای، سامانه کنترل پایداری، سامانه کنترل کشش، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، نور بالا خودکار، سامانه پایش فشار باد تایر ها، سامانه کنترل حرکت در سرازیری، استارت دکمه ای، حالت‌های رانندگی، پشت آمپر دیجیتال، نمایشگر لمسی سیستم مالتی مدیا، فناوری LED چراغ ها، چراغ روشنایی روز، اتو هلد، تهویه مطبوع اتوماتیک، تنظیم برقی آینه‌های جانبی، سیستم اتصال تلفن هوشمند، خروجی USB، سقف پانوراما و… اشاره کرد.

منبع: آخرین‌خودرو
ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت روزگار خودرو هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد