خبر خوش درباره حل مشکلات دانشگاه فرهنگیان

نماینده دشتی و تنگستان در مجلس با تأکید بر حمایت از دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر گفت: برای حل مشکلات دانشگاه فرهنگیان استان از محل اعتبارات تحت نظارت نمایندگان مجلس اعتبارات لازم تخصیص می‌یابد.

خبر خوش درباره حل مشکلات دانشگاه فرهنگیان

غلامحسین کرمی صبح امروز در نشست با مسئولان دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر جایگاه این مرکز آموزش عالی را مهم دانست و با تأکید بر حمایت از این دانشگاه، اظهار داشت: حل مشکلات دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر باید با مشارکت همه دستگاه‌ها در اولویت قرار بگیرد.

دبیر اول هیئت رئیسه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اعتبارات لازم دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر تأمین و تخصیص می‌یابد‌، گفت: تا قبل از توزیع اعتبارات تحت نظارت نمایندگان مجلس استان بوشهر در نشست با مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، اعتبارات لازم به دانشگاه فرهنگیان استان اختصاص یابد.

عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس بر تأمین هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر تأکید و تصریح کرد: با حضور مسئولان دانشگاه فرهنگیان استان در نشست با وزیر آموزش و پرورش هماهنگی لازم در زمینه تأمین هیئت علمی و دیگر مطالبات این مرکز آموزش عالی انجام شود.

وی با بیان اینکه نظر همه مسئولان بر تقویت دانشگاه فرهنگیان متمرکز است به کمبود معلم مدارس اشاره و خاطرنشان کرد: مرکز تربیت معلم دشتی حتی با یک رشته مجدداً راه‌اندازی شود، چرا که در شهرستان دشتی با فراهم شدن شرایط مناسب و کمبود معلم مواجه ضرورت دارد تا مجدداً مراکز سابق تربیت معلم احیا شوند.

تخصیص ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای بهسازی ساختمان دانشگاه

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر نیز با بیان اینکه این دانشگاه نسبت به سایر دانشگاه‌های فرهنگیان کشور در ابعاد مختلف پیشرفت چشمگیری داشته است به برخی کمبودهای دانشگاه در حوزه زیرساختی پرداخت و بیان کرد: در حوزه عمرانی در سال گذشته ضمن بازسازی ساختمان اداری آموزشی، پردیس بنت‌الهدی صدر بوشهر پس از ۳۳ سال در مدت کمتر از یک ماه بهسازی شد.

رضا درویشی از اخذ مجوز احداث ساختمان آموزشی پردیس علامه طباطبایی بوشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: در حال حاضر حدود ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای آن تخصیص یافته است.

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر با بیان اینکه سال گذشته این دانشگاه مقام‌های مختلف کشوری در بخش‌های مختلف کسب کرد گفت: وضعیت هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان بوشهر در حال ارتقا است و راه‌اندازی رشته‌های ارشد در دانشگاه مورد توجه ویژه قرار دارد و امیدواریم با همکاری همگانی این مهم محقق شود.

دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر الزام به تأمین خوابگاه دارد

مسئول نهاد رهبری دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر نیز در این نشست، اظهار داشت: در حال حاضر در حوزه زیرساختی با مشکلات بسیاری در دانشگاه فرهنگیان بوشهر مواجه هستیم.

حجت‌الاسلام سید عبدالجلیل حسینی اضافه کرد: در حالی که تعداد دانشجویان دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر حدود ۱۴۰۰ نفر است، زیرساخت پذیرش زیست بوم دانشگاه نصف این مقدار است.

وی با بیان اینکه دانشگاه فرهنگیان زیست محور است افزود: دانشگاه الزام به تأمین خوابگاه دارد و دانشجو باید در خوابگاه حضور شبانه‌روزی داشته باشد.

مسئول نهاد رهبری دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر از احداث دانشگاه جامع فرهنگیان خبر داد و تصریح کرد: برای اینکه در یک افق ۱۰ ساله بتوانیم همه زیرساخت‌ها را در دانشگاه فراهم شود نیازمند همکاری، پیگیری، حمایت و مشارکت همه مسئولان و دستگاه‌های اجرایی استان برای احداث دانشگاه جامع فرهنگیان استان بوشهر هستیم.

ویدیوهای پیشنهادی

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت روزگار خودرو هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد