فروش جدید خودروهای سایپا از چهارشنبه - ۲۳ خرداد ۱۴۰۳

پیش فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا در هفته جاری انجام می‌شود.

فروش جدید خودروهای سایپا از چهارشنبه - ۲۳ خرداد ۱۴۰۳

گروه خودروسازی سایپا به‌مناسبت عید سعید قربان و در راستای افزایش عرضه محصولات و تنظیم بازار در نظر دارد، پیش فروش محصولات خود را ویژه متقاضیان عادی، طرح‌ جوانی جمعیت و حمایت از خانواده و جایگزینی خودروهای فرسوده از ساعت ده صبح روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۳/۲۳ آغاز کند.

متقاضیان از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا به آدرس https: //saipa.iranecar.com تا زمان تکمیل ظرفیت، فرصت ثبت نام دارند.

یادآوری می‌شود، متقاضیان می‌توانند جهت تسهیل در فرآیند ثبت نام، قبل از زمان شروع ثبت نام به آدرس یاد شده مراجعه کرده و نسبت به ثبت و یا به روز رسانی اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام کنند.ثبت‌نام در این طرح فروش، از طریق آدرس ذکر شده امکان‌پذیر است و در صورت استفاده از سایر آدرس‌ها، عواقب آن بر عهده متقاضی خواهد بود.

www.novin.com
www.novin.com
ارسال نظر

  • ایرانی

    سلام.این پیش فروش که قیمت نهایی آن معلوم نیست باطل هست.ای مردم از این خرید که قیمت معلوم نیست ویک کلاهبرداری هست خودداری کنید.وزیر هم که گفت فعلا خرید نکنید که ضرر میکنید.پس اگر کسی اینکار را کند یک دیوانه هست و هیچ اعتراضی نمی‌تواند بکند که شرکت سایپا و ایران‌خودرو سرشان کلاه گشاد گذاشته.من بعنوان یک هم وطن دلسوز که وکالت میدانم به همه مردم هشدار میدهم که با این صورت که اعلام کردند پیش خرید نکنید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها