فروش وانت هیولای بهمن موتور در بورس کالا + جزئیات کامل

شرکت بهمن موتور در نظر دارد طی چند روز آینده خودرو پیکاپ G9 را از طریق بورس کالا بفروش برساند.

فروش وانت هیولای بهمن موتور در بورس کالا + جزئیات کامل

قیمت و زمان عرضه در بورس کالا بزودی اعلام خواهد شد.

بورس۱

 

مشخصات فنی پیکاپ بهمن G9

بهمن G9 در بحث مشخصات فنی می تواند با پیکاپ های دیگر رقابت کند. این خودرو به پیشرانه دو لیتری توربو شارژ TGDi مجهز است که ۲۲۰ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۳۶۰ نیوتن متر تولید می کند. جعبه دنده این پیکاپ از نوع ۸ سرعته اتوماتیک AT است که توسط کمپانی ZF تامین می شود و توان را به چرخ های جلو و عقب می رساند. این جعبه دنده در محصولاتی چون لئو MX8 و فوتون تونلند اتوماتیک G7 استفاده شده است.

در تعلیق جلوی پیکاپ G9 از ساختار دو جناغی استفاده شده است. در بخش عقب هم نیز ساختار مولتی لینک دیده می شود. همچنین تعلیق نمونه نهایی بهمن G9 که به دست مشتریان می رسد، قابلیت تنظیم سفتی و نرمی در ۸ مرحله را دارد. عملاً پیشرفته ترین سیستم تعلیق در پیکاپ های صفر کیلومتر بازار ایران، در این محصول گروه بهمن دیده می شود.

 
برند بهمن
مدل G9
کلاس بدنه پیکاپ
سال تولید ۱۴۰۲
حجم موتور ۱۹۹۶ سی سی
تعداد سیلندر ۴
تعداد سوپاپ ۱۶
فناوری موتور توربوشارژ
قدرت ۲۲۰ اسب بخار
گشتاور ۳۶۰ نیوتن متر
شتاب ۰ تا ۱۰۰ ---
حداکثر سرعت ۱۸۰ کیلومتر بر ساعت
گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک AT
انتقال قدرت دو دیفرانسیل
تعلیق جلو دابل ویشبون
تعلیق عقب مولتی لینک
طول ۵۳۹۳ میلی متر
عرض ۲۰۴۵ میلی متر
ارتفاع ۱۹۶۵ میلی متر
فاصله محوری ۳۲۳۰ میلی متر
وزن ۲۰۶۰ کیلوگرم
حجم باک ۸۰ لیتر
مصرف سوخت ۱۰.۱ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر ترکیبی
ابعاد رینگ و لاستیک ۲۸۵/۷۰R17
برند نشان مادر ZX auto
کشور سازنده ایران - چین

بهمن-g9-2

کابین و امکانات پیکاپ بهمن G9

کابین بهمن G9 سبکی شبیه به آمریکایی ها را دارد. رودری های G9 با وجود اینکه متریال عجیبی ندارند. اما سعی شده است تا با طراحی دستگیره ها و دکمه ها سبکی خشن به سرنشینان القا شود. صندلی های G9 بزرگ طراحی شده اند و کنسول میانی عریضی را در این خودرو می بینیم. همچنین غربیلک فرمان هم سبکی درشت را دارد. داشبورد هم با دکمه های بزرگ و نمایشگر افقی طراحی شده است. به طور کل می توان گفت که بهمن G9 در کابین هم سعی دارد تا حس بزرگ بودن خودرو را به سرنشینان القا کند و سبکی کپی شده از غیر چینی ها را دنبال کند.

بهمن-g9-3

بهمن G9 به عنوان یک پیکاپ آفرودی امکاناتی دارد که تا حدی حس به روز بودن را به راننده ارائه می دهد. جلو آمپر دیجیتال، دسته دنده الکتریکی، نور پردازی کابین و … از جمله مواردی بوده که در القای حس لوکس بودن به G9 کمک کرده است.

بهمن-g9-4

مالکان پیکاپ بهمن G9 می توانند امکاناتی مانند صندلی های برقی جلو و با گرمکن، چهار کیسه هوا، تریم داخلی چرم مصنوعی، ترمز پارک برقی، اتوهلد، تنظیم حالت رانندگی، فرمان کمکی برقی، کروز کنترل، سنسور نور، سنسور باران، دوربین ثبت وقایع، رادار خطی، اخطار برخورد از جلو، دوربین ۳۶۰ درجه، کولباکس، تهویه الکتریکی، استارت دکمه ای، نورپردازی کابین، شارژر بی سیم تلفن همراه، آینه حساس به نور، تنظیم حالت انتقال قدرت به چرخ ها، دسته دنده الکتریکی، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، سامانه کنترل حرکت در سراشیبی و… را تجربه کنند.

 

www.novin.com
www.novin.com
ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها