ثبت نام بنز و ب ام وهای لوکس از امروز (۷ تا ۱۲ اسفند) + لیست خودروها

با توجه به اینکه بیش از ۳۰۰۰ جانباز از ثبت نام در طرح عرضه خودرو وارداتی برای جانبازان جا ماندند، سامانه یکپارچه بار دیگر از تاریخ ۶ لغایت ۱۲ اسفندماه فعال می‌شود تا امکان ثبت نام جدید و ویرایش خودرو انتخابی را برای جانبازان عزیز فراهم می‌آورد.

ثبت نام بنز و ب ام وهای لوکس از امروز (۷ تا ۱۲ اسفند) + لیست خودروها

جانبازان ۷۰ درصد ویژه در روزهای ۶ و ۷ اسفندماه قادر به ثبت نام و ویرایش خودرو انتخابی خود هستند، حال آنکه روزهای تعیین‌شده برای سایر جانبازان ۷۰ درصد ۸ و ۹ اسفندماه است. جانبازان ۵۰ الی ۶۹ درصد نیز در روزهای ۱۰ الی ۱۲ اسفندماه می‌توانند به سیستم یکپارچه عرضه خودرو وارداتی برای جانبازان به نشانی janbazan.saleauto.ir مراجعه کرده و برای ثبت نام یا ویرایش محصول انتخابی اقدام کنند.

با توجه به اصلاحیه انجام‌شده در آیین‌نامه اجرایی واردات خودرو برای جانبازان، سقف قیمت خودروها تغییر کرده و مدل‌های جدیدی در ویترین سامانه به چشم می‌خورند. لیست خودروهای عرضه‌شده برای جانبازان ویژه ۷۰ درصد را در ادامه مشاهده می‌کنید.

ناگفته نماند که پیش ثبت نام فعلی تنها به منظور اطلاع نسبت به نوع درخواست و نیازسنجی خودروهای درخواستی جانبازان است. پس از پالایش، نحوه ثبت سفارش و عقد قرارداد با شرکت‌های واردکننده از طریق اطلاع‌رسانی به آگاهی کلیه جانبازان عزیز خواهد رسید.

جدول خودروهای قابل‌خرید برای جانبازان در اسفند ۱۴۰۲

 

 

نام برند مدل خودرو سال تولید
فولکس واگن اطلس ۲۰۲۴
بی ام و X1 sDrive 20i ۲۰۲۴
بی ام و 220i گرن کوپه ۲۰۲۴
بی ام و سدان 318i ۲۰۲۴
تویوتا کمری هیبرید دیلوکس ۲۰۲۳
تویوتا راوفور هیبرید فلگشیپ ۲۰۲۳
مرسدس بنز کلاس B ۲۰۲۴
مرسدس بنز C180 ۲۰۲۴
مرسدس بنز CLA 180 ۲۰۲۳
نیسان ایکس تریل ۲۰۲۴
فیات 500X هیبرید ۲۰۲۴

 

 

www.novin.com
www.novin.com
ارسال نظر