این خدمت جدید، کارآفرینی امید را از بقیه متمایز کرد

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید گفت: خدمات غیرحضوری صندوق با عنوان کاهش مراجعه مشتریان به نمایندگی‌های صندوق در سراسر کشور و تسریع خدمات ارائه شده است تا پرداخت تسهیلات بدون حضور در شعبه‌های مربوطه از طریق این سامانه باشد و تمام سامانه‌های بانکی در طول زمان باید از این سامانه در روند کار خود استفاده کنند.

این خدمت جدید، کارآفرینی امید را از بقیه متمایز کرد
پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه روز گذشته (۱۶ خردادماه) در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به کار کرد.
در دومین روز از برگزاری این رویداد از سامانه جدید صندوق کارآفرینی امید با عنوان محصولات فناورانه رونمایی شد.

در سال‌های اخیر صندوق کارآفرینی امید به عنوان نهاد مالی و اعتباری حامی کسب و کارهای خرد و کوچک تلاش خود را کرده است و فرآیند ارائه خدمات مالی و اعتباری را با گسترش شرکای اجتماعی، توسعه منابع پولی، افزایش سهم مشارکت‌های مردمی در فعالیت اقتصادی مولد مبتی بر کارآفرینی را توسعه دهد.

در راستای سیاست‌ها و برنامه‌های صندوق کارآفرینی امید مبتنی بر ایجاد تحول و تغییرات اساسی و بنیادین در ارائه صندوق کارآفرینی امید به مشتریان و متقاضیان به ویژه کسب و کارهای کوچک با الویت مناطق محروم و کم برخوردار به منظور پوشش نیازهای به صورت "حضوری و غیرحضوری" به رویکرد فناوری اقدامات متنوعی با استفاده از ظرفیت‌های داخلی صندوق کارآفرینی امید انجام شد.

نعمت‌الله رضایی، مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید در مراسم رونمایی از این سامانه، گفت: صندوق کارآفرینی امید دو اولیت را در دستور کار خود قرار داده است؛ اولین اولویت این است که عمده محل فعالیت این صندوق در روستا و مناطق محروم باشد و الویت دوم پوشش حمایتی از طرح‌های خرد و معشیتی است.

وی گفت: عمدتا تعداد طرح‌های کوچک در کشورمان بی‌شمار است. سال‌گذشته ۴۰ هزار ۸۲۵ طرح با این ویژگی‌ها در سراسر کشور مورد حمایت قرار گرفت. امسال صندوق کارآفرینی امید بیش از ۷۰ هزار طرح‌ را مورد حمایت خود قرار می‌دهد.

رضایی در ادامه افزود: در کشور بالای ۹ هزار روستا وجود دارد که به طور معمول اگر ۷۰ هزار طرح را تحت حمایت قرار دهیم؛ هر روستا می‌تواند دو طرح داشته باشد و اگر این افراد بخواهند به مرکز شهرستان خودشان و یا جایی که صندوق کارآفرینی امید شعبه داشته باشد مراجعه کنند هزینه‌های رفت و آمد و ثبت این روند پر از چالش خواهد بود.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید گفت: لذا مجموعه ما تمام سعی خود را کرد تا برای راحتی افراد، سامانه‌ای را طراحی کند تا پرداخت تسهیلات بدون حضور در شعبه‌های مربوطه از طریق این سامانه باشد. تمام سامانه‌های بانکی در طول زمان قطعا باید از این سامانه در روند کار خود استفاده کنند.

وی در پایان گفت: خدمات غیرحضوری صندوق با عنوان کاهش مراجعه مشتریان به نمایندگی‌های صندوق در سراسر کشور و تسریع خدمات ارائه شده است. این سامانه دارای امکانات ثبت و مشاهده درخواست‌ها، مدیریت شعب صندوق و تسهیلات به صورت آنلاین است که بسیاری از خدمات صندوق را به صورت غیرحضوری به مشتریان ارائه می‌دهد.

منبع: رپورتاژ
www.novin.com
www.novin.com
ارسال نظر