گروه صنعتی اتحاد موتور با نشان تجاری IREMCO حامی صنعت خودرو ایران

اتحاد موتور IREMCO یکی از مهمترین برندهای ایرانی است که سهم عظیمی از قطعه سازی در صنعت خودرو ایرانی را به خود اختصاص داده است.

این برند توانسته است صنعت خودروسازی ایرانی را با رونق زیادی همراه کند. تمامی محصولاتی که توسط گروه صنعتی اتحاد موتور تولید می شوند همگی دارای ضمانت هستند و به خریداران این اطمینان را می دهند که قطعات با کیفیت بسیار بالا تولید شده اند و قابل مقایسه با محصولات و قطعات بین المللی هستند. آی آر امکو نامی قابل اطمینان در صنعت خودروسازی است.

اتوماسیون خطوط تولید

یکی از مهمترین مواردی که باعث شده است برند اتحاد موتور IREMCO به یک نام شناخته شده در صنعت ایرانی تبدیل شود قدرت بالای آن در اتوماسیون سازی خطوط تولید است. بهتر است بدانید دنیای امروز رو به پیشرفت است و هرگز دیگر نمی توان با روش های قدیمی یا سنتی به موفقیت رسید. با توجه به این موضوع که صنعت خودروسازی یکی از صنایع بسیار مهم در سطح بین المللی، دولت های زیادی در حال سرمایه گذاری بر روی این موضوع هستند تا بتوانند به رونق اقتصادی خود کمک کنند.

در همین راستا، تمامی خطوط تولید در سراسر دنیا اتوماسیون سازی شده اند و این مسئله در رابطه با گروه صنعتی اتحاد موتور نیز صدق می کند. گروه صنعتی اتحاد موتور در تلاش است تولید قطعات ایرانی را به قطعات مشابه خارجی نزدیک کند و گامی موثر در جهت پیشرفت این صنعت در ایران بردارد.

تکنولوژی روز دنیا و توجه به استانداردهای جدید بین المللی

یکی دیگر از مواردی که در رابطه با اتحاد موتور IREMCO باید به آن اشاره کنیم پایبندی این مرکز به تکنولوژی روز دنیا است. بهتر است بدانید استانداردهای تولید خودرو دائما در حال تغییر هستند و مهندسان در سطح بین المللی و جهانی در تلاش هستند این استانداردها را در حد بسیار زیادی بالا ببرند. با توجه به تمامی این موارد بهتر است بدانید که گروه صنعتی اتحاد موتور به تمامی این نکات توجه دارد و آنها را رصد می کند و همین امر باعث شده است که بتواند به سرعت در سطح کشور و منطقه رشد کند.

بومی سازی دانش

از جمله مواردی که در رابطه با اتحاد موتور IREMCO به چشم می خورد. بومی سازی دانش ساخت قطعات خودرو است. بهتر است بدانید کشور ایران کشوری است که در یک منطقه خشک قرار گرفته است. در نتیجه، خودروهای ایرانی به قطعاتی نیاز دارند که مقاومتشان در برابر حرارت و گرما بیشتر از خودروهای اروپایی باشد. به همین دلیل، با اینکه این برند به استانداردهای بین المللی توجه زیادی دارد، اما تلاش می کند آنها را بومی ساز کند تا بتواند به رشد این صنعت در داخل کشور کمک کند و آن را در مسیر درستی قرار دهد.

خودکفایی صنعت خودروسازی

زمانی که به اهداف و چشم اندازهای اتحاد موتور IREMCO نگاهی بیاندازید مهمترین ویژگی که در آن به چشم می خورد کمک به خودکفایی صنعت خودروسازی است. همین امر باعث شده است گروه صنعتی اتحاد موتور تولید کننده قطعات اصلی خودرو باشد. این برند کارخانه های متعددی دارد که هزاران نفر در آنها مشغول به کار هستند. همچنین، این شرکت توانسته است با تولید قطعات با کیفیت به رونق اقتصاد ایران کمک کند. تمامی این موارد باعث شده اند که برند آی آر امکو بتواند به عنوان یک برند موثر در بازار ایرانی شناخته شود و این صنعت را رو به جلو حرکت داده است.

مراقب بسته بندی های مشابه باشید...

از جمله مواردی که همواره در رابطه با آن باید به خریداران و مشتریان این برند هشدار دهیم در مورد محصولات و قطعاتی است که با بسته بندی های مشابه به فروش می رسند، اما هیچ یک مورد تایید این برند نیستند. اولا باید بدانید تمامی قطعات این برند در نمایندگی های مجاز در سراسر کشور به فروش می رسند. همچنین، این برند برای تمامی محصولاتش ضمانت در نظر گرفته است که این ضمانت نامه دارای یک کد است و شما می توانید با استفاده از این کد استعلام بگیرید. هولوگرام این برند در بسته بندی آمده است و شما می توانید ابتدا در مورد آن اطمینان حاصل کنید و سپس اقدام به خرید نمایید.

اتحاد موتور با نشان تجاری IREMCO انتخاب اول خودرو سازان در ایران بهمراه لگوی خودرو سازان

تا به اینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد اتحاد موتور IREMCO در اختیار شما قرار دهیم. همانطور که متوجه شده اید تمامی قطعات این برند از جمله تسمه های خودرویی اتحاد موتور دارای کیفیت بسیار بالایی هستند و با توجه به تکنولوژی های روز و استانداردهای بین المللی تولید می شوند. این برند خطوط تولید را اتوماسیون سازی کرده است که بتواند به افراد کمک کند به آنچه که نیاز دارند دست پیدا کنند. به طور کلی، این برند به نیازهای مشتریان اهمیت می دهد و فیدبک های مشتریان و خریداران را به عنوان سرمایه های شرکت در نظر می گیرد.

 

نویسنده: رپورتاژ
ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت روزگار خودرو هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد