خودروی هیولای منصوری را ببینید + تصاویر و مشخصات

منصوری از جدیدترین پروژه خود یعنی مرسدس AMG GT ۶۳ S E پرفورمنس رونمایی کرد. هیولای موردبحث ۸۸۰ اسب بخار قدرت دارد و در عرض ۲.۸ ثانیه از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد.

منصوری سابقه زیادی در تولید خودروهایی پرقدرت و متمایز دارد. جدیدترین پروژه این تیونر یک مرسدس AMG GT ۶۳ S E پرفورمنس است که قدرت زیاد را با ظاهری خشن ترکیب می‌کند. سدان های لوکس و پرفورمنس که هم‌اکنون با قوای محرکه هیبریدی نیز در دسترس هستند گزینه‌ای ایده آل برای توسعه محصولاتی خاص خواهند بود و منصوری نیز از این فرصت برای جلب نظر مشتریان در بازاری که پر از شاسی بلندهای قوی است استفاده می‌کند.

اینجاست که مرسدس AMG GT ۶۳ S E پرفورمنس منصوری وارد میدان می‌شود تا یکی از خاص‌ترین و قوی‌ترین محصولات مرسدس را وارد مرحله متفاوتی کند. کیت بدنه منصوری برای خودروی موردبحث شامل کاپوتی تمام کربنی با ورودی‌های هوای اضافی و چندین قطعه آیرودینامیک سبک‌وزن از جنس فیبر کربن است. از جمله این موارد می‌توان به اسپویلر عقب جدید اشاره کرد. خودروی موردبحث که قوی‌ترین محصول تاریخ مرسدس AMG به شمار می‌رود از پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربوی هیبریدی استفاده می‌کند و قدرت و گشتاور آن به ۸۴۳ اسب بخار و ۱۴۷۰ نیوتون متر می‌رسد.

اما مهندسان منصوری با تغییراتی در قوای محرکه یکی از قوی‌ترین سدان های تاریخ را ساخته‌اند. مرسدس AMG GT ۶۳ S E پرفورمنس منصوری هم‌اکنون ۸۸۰ اسب بخار قدرت و بیش از ۱۴۹۰ نیوتون متر گشتاور تولید می‌کند و نتیجه چنین قدرت عظیمی دست‌یابی به صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۲.۸ ثانیه‌ای و حداکثر سرعت ۳۲۰ کیلومتر در ساعت است. بهبودهای رخ داده در شاسی و نصب رینگ‌های ۲۲ اینچی نیز باعث تضمین پایداری و هندلینگ خودروی موردبحث در شتاب گیری های سنگین خواهند شد. در بخش کابین می‌توانیم شاهد تریم های سفارشی از جنس کربن بود. همچنین پوشش چرم اعلا با دوخت ویژه و کمربندهای ایمنی رنگی نیز جزو دیگر موارد خواهند بود. مشتریان همچنین می‌توانند پوشش روی فرمان و کف‌پوش‌ها و… را نیز انتخاب کنند. خودروی موردبحث در هر ۱۰۰ کیلومتر ۸.۲ لیتر سوخت مصرف می‌کند و آلایندگی دی‌اکسید کربن آن در هر کیلومتر نیز به ۱۹۳ گرم می‌رسد.

منبع: پدال
ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت روزگار خودرو هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت روزگار خودرو هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد