معرفی خودروهای لاکچری با قیمت زیر ۱.۵ میلیارد تومان!

ارزان ترین خودروهای سال ۲۰۲۴ را در این مقاله برای شما معرفی خواهیم کرد.قیمت تمامی این خودروها زیر ۱.۵ میلیارد تومان است.

معرفی خودروهای لاکچری با قیمت زیر ۱.۵ میلیارد تومان!

بیوک انویستا

بویوک-اینوستا

قیمت: ۲۳,۹۹۵ دلار (۱.۴ میلیارد تومان)

تنها خودرویی که توسط برندی لوکس تولید شده و در این لیست حضور دارد بیوک انویستا است. کراس اور موردبحث با چهره‌ای تیز و کابینی لوکس و البته پیشرانه‌ای نسبتاً قدرتمند تولید می‌شود. نیروگاه ۳ سیلندر ۱.۳ لیتری توربوی انویستا ۱۳۷ اسب بخار قدرت دارد و برای مدل ۲۰۲۵ آن باید حداقل حدود ۲۴ هزار دلار پرداخت کرد.

هیوندای النترا

هیوندا-النترا

قیمت: ۲۲,۷۷۵ دلار (۱.۳ میلیارد تومان)

با اینکه النترا به اندازه هوندا سیویک محبوب یا به اندازه تویوتا کرولا بادوام و مطمئن نیست اما همچنان یک سدان جمع‌وجور بسیار خوب به شمار می‌رود. قیمت مدل ۲۰۲۴ النترا فقط از حدود ۲۳ هزار دلار شروع می‌شود. این مدل به پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری با ۱۴۷ اسب بخار قدرت مجهز است. البته نسخه هیبریدی النترا حدود ۲۷ هزار دلار قیمت دارد.

هیوندای ونیو

هیوندا ونو

قیمت: ۲۱,۲۹۵ دلار (معادل ۱.۲ میلیارد تومان)

یکی از سه شاسی‌بلند لیست بهترین خودروهای ارزان قیمت سال ۲۰۲۴ هیوندای ونیو نام دارد که همچنان جزو ارزان‌ترین شاسی‌بلندهای آمریکاست. این خودرو با قیمت حدود ۲۱ هزار دلار در دسترس بوده و پیشرانه ۴ سیلندر ۱.۶ لیتری آن ۱۲۱ اسب بخار قدرت تولید می‌کند. ونیو هنوز با گزینه هیبریدی در دسترس نیست اما همچنان شاسی‌بلندی خوب برای این بازه قیمتی محسوب می‌شود.

کیا سراتو/فورته

کیا-فورته

قیمت: ۲۱,۱۴۵ دلار (۱.۲ میلیارد تومان)

محصولات کوچک کیا معمولاً بین خودروهای مشهور هوندا و تویوتا گم می‌شوند اما این موضوع درباره سراتو/فورته صادق نیست. کوچک‌ترین سدان کیا در سال ۲۰۲۴ قیمت حدود ۲۱ هزار دلاری دارد هرچند اگر به دنبال خرید آن هستید باید عجله کنید زیرا شایعاتی مبنی بر خاتمه تولید آن و جایگزینی با مدلی جدید منتشر شده است.

مزدا ۳

مزدا۳-۲۰۲۴-۳

قیمت: ۲۵,۱۳۵ دلار (۱.۵ میلیارد تومان)

سدان کوچک مزدا هویتی خاص و ویژگی‌های زیادی دارد. با پرداخت فقط ۲۵ هزار دلار برای نسخه سدان و ۲۶ هزار دلار برای مدل هاچبک، مزدا ۳ را با پیشرانه ۲.۵ لیتری ۱۹۱ اسب بخاری دریافت می‌کنید. همچنین می‌توان مدل توربو با خروجی ۲۵۰ اسب بخار و سیستم چهار چرخ محرک استاندارد را نیز انتخاب کرد.

نیسان کیکس

نیسان-کیکس

قیمت: ۲۱,۳۴۰ دلار ( ۱.۲ میلیارد تومان)

نیسان کیکس در مدل ۲۰۲۵ خود تغییرات قابل‌توجهی دارد اما اگر به دنبال مدل سال ۲۰۲۴ آن باشید چیزی را از دست نمی‌دهید چراکه ژاپنی‌ها یک کراس اور ساب کامپکت خوب با تجهیزات استاندارد عالی و قیمت حدود ۲۱ هزار دلار تولید کرده‌اند. البته در کیکس جدید تجهیزاتی همچون سیستم چهار چرخ محرک و کابین لوکس‌تر به چشم می‌خورند.

نیسان سنترا

نیسان-سنترا

قیمت: ۲۱,۷۲۵ دلار ( ۱.۲ میلیارد تومان)

ارزان‌ترین خودروی صفرکیلومتر بازار آمریکا نیسان ورسا نام دارد که بسیار هم خوب عمل می‌کند. برادر بزرگ‌تر ورسا سنترا است که اگرچه کمی گران‌تر است اما محصولی مطلوب به شمار رفته و گزینه‌ای قابل‌تأمل است. سنترا ۲۰۲۴ به‌روز شده با قیمت حدود ۲۲ هزار دلار در دسترس است و از ظاهری جذاب‌تر و تجهیزات ایمنی بیشتر سود می‌برد.

سوبارو ایمپرزا

سوبارو-ایمپرزا

قیمت: ۲۴,۰۸۵ دلار(۱.۴ میلیارد تومان)

ایمپرزا ۲۰۲۴ فقط به‌صورت ۵ در عرضه می‌شود و سال قبل نسخه سدان آن با بازار وداع کرد؛ اما هاچبک ژاپنی‌ها همچنان گزینه‌ای عالی برای افرادی است که خواهان فضای بیشتر هستند. این مدل با قیمت ۲۴ هزار دلاری عرضه شده و پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری آن ۱۵۲ اسب بخار قدرت تولید می‌کند. البته امکان سفارش مدل RS با پیشرانه ۱۸۲ اسب بخاری نیز وجود دارد.

تویوتا کرولا

تویوتا-کرولاا

قیمت: ۲۳,۱۴۵ دلار ( ۱.۳ میلیارد تومان)

دومین خودرو در لیست پرفروش‌ترین خودروهای کامپکت ۲۰۲۴ آمریکا کرولا است و رده اول به سیویک می‌رسد. کرولا در لیست بهترین خودروهای ارزان قیمت ۲۰۲۴ کانسومر ریپورتز نیز درخشیده و دلیل خوبی هم برای این کار دارد. قیمت مدل پایه کرولا LE فقط از حدود ۲۳ هزار دلار شروع می‌شود. البته مدل هیبریدی با قیمت حدود ۲۵ هزار دلار و مصرف سوخت کمتر هم در دسترس است.

تویوتا کرولا هاچ بک

تویوتا-هاچ بک

قیمت: ۲۴,۷۲۵ دلار(۱.۴ میلیارد تومان)

اگر خواهان قابلیت اطمینان بالا و قیمت مناسب هستید کرولا جزو بهترین انتخاب‌ها خواهد بود. اگر همه این موارد را با کمی فضای بیشتر می‌خواهید کرولا هاچبک را انتخاب کنید که مدل پایه آن قیمت حدود ۲۵ هزار دلاری دارد. این مدل به‌صورت استاندارد با پیشرانه ۲ لیتری و سیستم چهار چرخ محرک عرضه می‌شود.

 

منبع: پدال
ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت روزگار خودرو هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت روزگار خودرو هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد