اختصاصی روزگار خودرو؛

بازار خودرو یا سر گردنه؟ / قیمت گذاری عجیب برای اقتصادی‌ترین وارداتی

زوتی DL5‌ را می‌توان اقتصادی‌ترین خودروی وارداتی دانست که حال به بازار راه پیدا کرد.

بازار خودرو یا سر گردنه؟ / قیمت گذاری عجیب برای اقتصادی‌ترین وارداتی

این خودرو با قیمت ۱ میلیارد و ۵۰ میلیون تومان به دست مشتریان رسید اما قیمت عجیبی برای آن در بازار تعیین شده است.

اگر به دنبال خرید این محصول وارداتی از بازار خودرو باشید با قیمت‌هایی در حدود ۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان مواجه می‌شوید.

به نوعی می‌توان گفت اقتصادی‌ترین خودروی وارداتی هم با قیمت بالای ۱.۵ میلیارد تومان به بازار رسید.

این که یک خودروی چینی با چنین قیمتی ارزش خرید دارد یا خیر را باید خریداران به آن پاسخ دهند.

.

مشخصات فنی زوتی DL5

پیشرانه ۱.۵ لیتری زوتی DL۵ حداکثر ۱۴۵ اسب بخار قدرت و ۲۰۵ نیوتن متر گشتاور آزاد می‌کند. گیربکس CVT نیز وظیفه انتقال قدرت به دیفرانسیل جلو را برعهده دارد. وزن خالص این کراس‌اوور نیز حدود ۱.۵ تن است که رقم مرسومی در بین کراس‌اوورهای اقتصادی چینی محسوب می‌شود. بنابراین انتظار داریم تا زوتی T۳۰۰ شتاب و کشش قابل قبولی را به عنوان یک محصول نه چندان گران‌قیمت به نمایش بگذارد.

نمای پشت زوتی DL5

امکانات رفاهی زوتی DL5

بالاترین تیپ زوتی T300 به امکانات رفاهی و ایمنی مناسبی مجهز است که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: سیستم صوتی به همراه نمایشگر با پشتیبانی از بلوتوث و مسیریاب، کروز کنترل، کیسه هوای راننده و سرنشین، پاور ویندوز، سانروف، سیستم تهویه دیجیتال، سیستم ورود و استارت بدون کلید، رینگ‌های آلومینیومی، تریم چرمی کابین و ترمزهای دیسکی برای چهار چرخ. زوتی T300 موفق به کسب پنج ستاره ایمنی از انکپ چین نیز شده است.

داخل زوتی DL5

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت روزگار خودرو هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد