قیمت خودروی وارداتی ونوسیا بیگ وی اعلام شد + مشخصات فنی و امکانات

قیمت علی الحساب اولین کراس اوور وارداتی مکث موتور یعنی ونوسیا وی آنلاین توسط سازمان حمایت اعلام شد.

قیمت خودروی وارداتی ونوسیا بیگ وی اعلام شد + مشخصات فنی و امکانات

در دوره جدید سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی ونوچیا ( ونوسیا ) وی آنلاین یا همان بیگ وی عرضه می شود. این کراس اوور اولین محصول وارداتی مکث موتور بوده و قرار است تا بزودی با پیشرانه بنزینی به بازار بیاید. گفته می شود که در آینده نزدیک نمونه پلاگین هایبرید وی آنلاین هم توسط مکث موتور عرضه می شود.

در حال حاضر سازمان حمایت قیمت علی الحساب ونوچیا ( ونوسیا ) وی آنلاین یا همان بیگ وی را یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اعلام کرده است. باید توجه داشت که این عدد، علی الحساب است و در آینده قیمت نهایی خودرو مشخص می شود.

پیش از این قرار بود تا نورا موتور پارس محصولات ونوچیا را به بازار ایران عرضه کند. اما حال مکث موتور مسئولیت عرضه محصولات ونوچیا ( ونوسیا ) را بر عهده گرفته است.

ونوچیا ( ونوسیا ) بیگ وی یا وی آنلاین به پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو شارژر TGDi مجهز است. این پیشرانه ۱۸۸ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۲۶۰ نیوتن متر تولید می کند. جعبه دنده وی آنلاین از نوع ۷ سرعته اتوماتیک دو کلاچه خشک است و توان را به چرخ های جلو می رساند. شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت این کراس اوور چینی کمتر از ۹ ثانیه اعلام می شود.

اولین کراس اوور ونوچیا ( ونوسیا ) در بازار ایران به شش کیسه هوای ۱۰ نقطه ای، سقف شیشه ای فوتوکرومیک، درِ صندوق عقب برقی، رادار نقطه کور، اخطار برخورد از جلو، دوربین ۳۶۰ درجه، تهویه اتوماتیک، نمایشگر لمسی و… مجهز است.

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت روزگار خودرو هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد