اختصاصی روزگار خودرو؛

کامیون پرآپشن آمیکو در راه بازار

آمیکو اخیرا از نسل جدید کامیون خود با مدل M2631D رونمایی کرد.

کامیون پرآپشن آمیکو در راه بازار

بازار کامیون ایران از نبود مدل‌های پرآپشن رنج می‌برد. بر همین اساس آمیکو از کامیون ۱۰ چرخ جدید خود با مدل M2631D رونمایی کرد و باید منتظر عرضه این محصول به بازار باشیم. به همین بهانه قصد داریم در ادامه به معرفی این کامیون جذاب و پرآپشن بپردازیم. با روزگار خودرو همراه باشید.

کامیون آمیکو M2631D NEW-۷

مشخصات فنی کامیون آمیکو M2631D NEW

نسل جدید کامیون آمیکو M2631D از پیشرانه ۱۲ لیتری با حداکثر توان ۴۰۰ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۱۹۲۰ نیوتن.متر بهره می‌برد. این نکته را باید گفت که کامیون مورد نظر استاندارد آلایندگی یورو ۵ را دریافت کرده است. اکسل ها مجهز به سیستم قفل کن و جفت کن داخلی است و همچنین تعداد محورها ۳ عدد است. آمیکو برای گیربکس این کامیون از نوع FAST GEAR فول سنکرونیزه ۲+۱۲ دنده استفاده کرد.

کامیون آمیکو M2631D NEW-۵

امکانات رفاهی کامیون آمیکو M2631D NEW

کامیون جدید آمیکو در بخش امکانات رفاهی هم درخشان ظاهر شده است. این کامیون دارای آپشن‌هایی نظیر سیستم هشدار تصادف از جلو، سیستم هشدار انحراف از مسیر، کروز کنترل، بخاری درجا، مانیتور، جای خواب، صندلی راننده پنوماتیک قابل تنظیم، صندلی کمک راننده دارای سنسور وزن، دیاگ اتوماتیک، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک و چراغ روز است.

کامیون آمیکو M2631D NEW-۱۰

قیمت و زمان عرضه

هنوز قیمت دقیق و زمان عرضه این کامیون مشخص نیست. باید منتظر ماند و دید که کامیون جدید آمیکو با چه قیمتی عرضه خواهد شد. این نکته را نیز باید گفت که نسل قبلی کامیون آمیکو با قیمت ۳ میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان عرضه شد. حال شما نیز نظر خود را درباره کامیون آمیکو با ما به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت روزگار خودرو هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد